Poate fi de vina Postinorul?

16-09-2009
flower09
Nu este medic/terapeut
flower09
Am 31 de ani, nu am luat niciodata anticonceptionale, in schimb acum 2 ani am luat Postinor 2 de doua ori intr-un an deci la o distanta mai mica de 6 luni.Poate afecta acest lucru conceptia copilului?Multumesc.
3 comentarii
0
16-09-2009, ora 18:31
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
In ce sens, ca nu ramai insarcinata?
0
17-09-2009, ora 07:33
flower09
Nu este medic/terapeut
flower09
De jumatate de an incercam sa avem un copil si nu reusim si ma gandeam ca poate fi din cauza ca am luat atunci Postinorul.
0
17-09-2009, ora 17:01
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Nu din cauza ca ai luat Postinor nu ramai insarcinata, ci datorita unei insuficiente ovariene.Mergi la ginecologie pentru investigatii, eventual terapie.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.