Posibil reactii adverse?

23-02-2020
Eva77
Nu este medic/terapeut
Eva77
Buna ziua, problema mea este urmatoarea: m-am prezentat la un medic homeopat cu simptomele de raceala ce nu au mai vrut sa treaca de 2 sapt.Sau gatul ma durea sau secretiile din nasul, sinusurile din partea stanga erau inflamate.I-am explicat ca in urma cu 3 ani am avut o toxinfectie alimentara de unde am ramas cu atac de panica care in mare parte era tratata, si momentan mai iau in fiecare seara 0.25 mg de Rivotril si cand sunt obosita mai amorteste pielea fetei tot in partea stanga.Dansul mi-a dat in cabinet ceva bobite dulci ca margelele pe care trebuia sa le sug si tratam pt acasa pt 1 luna.Dupa ce am plecat de la dansul la vreo 15 min mi s-a facut rau, mi-a amortit toata fata, m-a trecut frigul apoi caldurile, imi era uscata gura si gatul, degeaba am baut o gramada de apa ca tot uscata era si imi era greata.incet au mai icetat din simptome, dar amorteala pe partea stg mai persista si usor imi merge burta.Este posibil ca sa fi facut reactie la substanta care mi-a dat-o?L-am sunat, nu mi-a zis ce mi-a dat, doar ca nu trebuia sa am reactiile astea.Oare cat ma tine pana se elimina din corp aceste substante? Va multumesc pentru orice raspuns
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Homeopatie
  • Serviciile de homeopatie - decontate de stat?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.