postinor si menstruatia

13-01-2009
raluk_5
Nu este medic/terapeut
raluk_5
va rog sa ma ajutati! am avut un contact sexual in care sa rupt prezervativul, pe data de 1.01.09.Am luat o pastila de postinor la vreo 8 ore si ink una la 12.Dupa 7 zile mi-a venit aceea scurgere care este provocata de medicament, a durat cam 4 zile.Ciclul trebuie sa-mi vina pe data de 24 01.09(ciclu regulat).Intrebarea mea este daca imi va veni sau nu.? va rog sa ma ajutati
7 comentarii
0
13-01-2009, ora 17:43
Dr. Bociu Crina
Obstetrica-ginecologie, Londra
Dr. Bociu Crina
depinde de organismul fiecăruia
0
13-01-2009, ora 22:27
myny
Nu este medic/terapeut
myny
buna seara vreau sa ma ajutati cu ceva..ultima data am avut ciclu in 23 decembrie 2008 si sa terminat in 30 decembrie 2008 si pe data de 8 ianuarie 2009 am avut un contact sexual neprotejat si dupa 23 de ore am luat postinor si cealalta la 12 ore si astazi e a 5 zi si nu mia venit acea scurgere.poate sa fie vorba de sarcina?am avut mici simptome oboseala..dureri de burta greturi... VA ROG SA MA AJUTATI
0
14-01-2009, ora 09:32
raluk_5
Nu este medic/terapeut
raluk_5
pt myny: nu trebuie sa ai scurgerea aceea neaprat. sunt difereite efecte secundare ale pastilei... citeste pe prospect daca il mai ai
0
14-01-2009, ora 18:05
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Pentru raluk : ciclul iti va veni dar e posibil ca sa nu-ti vina chiar pe 24.Numai bine!
0
14-01-2009, ora 18:06
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Pentru mymy: nici tu nu esti insarcinata, dar vei avea dereglari de ciclu.Numai bine!
0
18-01-2009, ora 15:18
te iubesc
Nu este medic/terapeut
te iubesc
sa stii ca toate pastilele acestea pe care le iei acum iti vor produce mari dereglari ale organismului, odata cu trecerea timpului.
eu aplic de mai multi ani o metoda garantata 100 % sa nu ramai insarcinata
aceasta metoda se numeste CONTINENTA SEXUALA
0
26-01-2009, ora 16:40
andrar
Nu este medic/terapeut
andrar
buna ziua.ultima oara cand mi-a venit a fost data de 13.01.2009.si ultima zi a ciclului a fost data de 19.01.2009.ultimul contact sexual l-am avut pe data de 24 ian spre 25.am luat pastila de a 2 zi dupa 24 ore de la actul sexual.actul sexual in sine a fost facut cu prezervativ.dar a fost un moment cand a introdus penisul putin(doar capul) avand pe el lichid prespermatic.exista vreun risc sa raman insarcinata?.tinand cont ca am luat pastila...va multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Dismenoreea - durerea în timpul scurgerilor menstruale
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • Ce este ciclul menstrual normal?
  • Fiziologia aparatului genital feminin - ciclul reproductiv
  • Calmează durerile menstruale acasă
  • Menstruația peste sarcină
  • Manifestările comportamentale „dictate” de ciclul menstrual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.