postinor - va rog din tot sufletul sa ma ajutati!

16-07-2012
loricica25
Nu este medic/terapeut
loricica25
am mai multe intrebari si sper ca o sa-mi raspundeti la toate.in ziua de 9 iulie pe la ora 13:00 am avut un raport protejat cu iubitul meu. la sfarsit am observat ca prezervativul avea o gaurica in varf.nu stiu daca a curs ceva in cursul actului sexual dar si mai rau penisul era in vagin cand a terminat da totusi gaurica era mica si nu cred ca a curs ceva. ca sa fim mai siguri am luat postinor p la ora 9:40 adik dupa 21 de ore circa si a doua pilula dupa 12 ore normal. mentionez ca NAM avut sangerari.greturi, varsaturi nimica. cilclu trebuia sa-mi vina in data de 15 da nu mi-a venit.este posibil sa-mi intarzie chiar daca nam avut nimica dupa ce am luat pastila (ma refer la sangerari.greturi etc ) ? sau este ceva rau daca am luat pastila si eu nu aveam nimica (adik nu ramasesem insarcinata) ? ii posibil ca sa nu-si fi facut efectul pentru ca a fost luata dupa 21 de ore ? ii posbil ca sa nu-mi vina ciclu luna asta din cauza pastilei chiar daca nu sunt insarcinata ? aa si ultima zi de mestruatie a fost in data de 24 iunie.eram in perioada fertila in data de 9 iulie ?? va multumesc !!
11 comentarii
0
16-07-2012, ora 11:34
loricica25
Nu este medic/terapeut
loricica25
vaa rog eu frumos din toata inima ca cineva care stie sa-mi raspunda.sunt foarte agitata si vreau sa aflu cat mai repede ceva.va multumesc !!
0
16-07-2012, ora 17:42
raluca88
Nu este medic/terapeut
raluca88
ok linisteste te.esti agitata cred, mi s-a intamplat si mie. nu ai cum s aramai insarcinata cu postinor, iar in leg cu prezevativul daca avea gaura e clar ca a curs. deci am patit si eu si am luat postinor nu am avut nici un efect advers, gen sangerari, voma stare de rau, nu, mi-a venit dupa vreo 5 6 zile dupa ziua cu pricina. a fost o menstrautie mai ciudata mai slaba cantitativ, aveam durere de sani si de burta dar asta e efectul postinor, iti da peste cap toti hoemonii. in leg cu sarcina, stai lin urmeaza prospectul si e ok. cred ca poaitnor are 2 pastilute acum nu? eu am luat acu 4 ani si era 2, a doua se luat dupa 12 ore de la administrarea primei. nu stiu cum mai e acum. stai lin. astept mesajul tau
0
16-07-2012, ora 19:36
loricica25
Nu este medic/terapeut
loricica25
ms raluca !! pai tie tia venit dupa 5-6 zile da la mine mi-a intarziat o zi si a trecut o saptamana de cand am intretinut raportul..oooff sunt asa de agitata de numai pot !! trebuie sa-mi vezi iubitul ce fel face, e disperat !!da si acuma tot 2 pastilute sunt.dar tu nu ai ramas insarcinata nu ? erau efectele postinorului ?
0
17-07-2012, ora 00:12
raluca88
Nu este medic/terapeut
raluca88
nu amramas insarcinata, am luat de 2 ori nu am patiti nimik, difera insa in functie d eoraganism, asigura te ca ai luat conform prospectului. nu ar trebui sa fie nici o problema. eu te sfatui sa te linistesti. ok? parca imi amintesc ca a doua oara cand am luat mi a vn dupa 10 14 zile nu mai stiu exact. e in functie de organismulu fiecareia. anunta ma in caz ca ai o problema sau vrei un sfat.te pooop
0
17-07-2012, ora 10:47
loricica25
Nu este medic/terapeut
loricica25
da si prima si a doua oara ti-a venit cu intarziere adik tia venit de exemplu dupa 5-6 zile de cand trebuia sa-ti vina normal sau de cand ai luat pastila ? ca laa mine trebuia sa-mi vina acu 2 zile si am 9 zile de cand am luat pastila.scuzama pentru toate intrebarile astea da sunt foarte uluita.da am luat pastila exact cum trebuia !! am citit si iar am citit prospectul ca sa nu gresesc ceva !! daca ai posibilitatea sa intrebi un ginecolog ai putea pentru mine ?
0
17-07-2012, ora 12:56
raluca88
Nu este medic/terapeut
raluca88
nu pot intreba nici un ginecolog, nu sunt in tara, da mi-a venit la vreo 10 zile dupa ce am luat pastila mie...nu stiu ce sa iti raspund daca vezi ca nu vine cumpara un test de sarcina. e mai bine asa
0
17-07-2012, ora 13:21
loricica25
Nu este medic/terapeut
loricica25
oooff bn..pai totusi mai astept ca pe prspect scria ca poate sa-mi vina cu maxim o saptamana de intarziere si st doar 2 zile..daca nu-mi vine saptamana asta o sa fac un test si daca ii pozitiv am posibilitatea sa fac avort ? am auzit k este o injectie care poti s-o faci in primele 2 luni de sarcina ii adevarat ? exista asa ceva ? sau am auzit de pastila avortiva, chiar este ?
0
17-07-2012, ora 13:50
raluca88
Nu este medic/terapeut
raluca88
chiar nu stiu, ce mai exista pe piata pt avort insa poti merge la un medic.poti face avort oricand in primele 3 luni. pe urma nu mai poti. stai lin nu cred ca esti insarcinata
0
17-07-2012, ora 21:45
loricica25
Nu este medic/terapeut
loricica25
nu stiu daca mai e cazu de asa ceva.azi mi-a venit.dar totusi nu m-am linistit de tot. imi era frica tare ca nu-si facea efectul postinorul din cauza varstei pentru ca am o varsta destul de mica.multumesc oricum ca mi-ai raspuns si m-ai ajutat.iti raman datoare !
0
17-07-2012, ora 22:38
raluca88
Nu este medic/terapeut
raluca88
isi face efectul eu aveam 18 ani cand am luat prima data, nu ti fa griji.ok? data viitoare ai grija si protejeaza te. nu e bn sa iei mai mult de 2 ori intr-un an postinor ca pe urma nu si mai face efectul.te pooop ai grija de tine!
0
17-07-2012, ora 22:49
loricica25
Nu este medic/terapeut
loricica25
tu aveai 18 da eu si mai putini. oricum stai linistita ca ma protejeaza iubitu, mai precaut ca el nu e nimeni dar a fost sa fie ca de cand am cumparat cutia de prezervative mi s-au parut cam ciudate si uite ca a fost sa fie cu gaura.parca gaura aia fusese facuta de inainte.da bine daca mai am nelamuriri pot sa iti cer ajutoru nu ? ca eu sunt cam mititica si nu stiu multe. si tu sa ai grija de tine !
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.