probleme buric dupa un tratament TBC

25-10-2007
GeorgeCata
Nu este medic/terapeut
GeorgeCata
31 ani, am suferit o crestere in greutate (~7kg) in urma tratamentului de TBC...
deasupra buricului, chiar in marginea lui a aparut o durere si o zona tare (cat o boaba de fasole ~ 6 mm ). aspectul zonei nu s-a modificat, nu a aparut umflatura (am citit pe net ca la hernie ar iesi in afara). Cand apas pe zona respectiva durerea se amplifica spre interiorul buricului. Ce poate fi ? Va multumesc anticipat
2 comentarii
0
10-11-2007, ora 00:00
olimpus2007
Identitate neconfirmată
olimpus2007
Doar un examen amanuntit efectuat de un chirurg general va poate edifica asupra afectiunii dv. intrucat in zona respectiva exista un numar foarte mare de afectiuni.
0
18-05-2010, ora 21:36
ralu_89
Nu este medic/terapeut
ralu_89
prietenul meu are ceva probleme la care nu gasim nicio explicatie, respectiv uneori cand se scarpina in buric apare in cantitati foarte mici un lichid urat mirositor urmat de caderea unui smoc de par din interiorul buricului.din ce cauza apare lichidul urat mirositor, sau de unde provin firele de par din interior, se aduna de undeva sau sunt de acolo din interior?e ciudat pentru ca nu se vad din exterior, ies la suprafata doar daca se scarpina?va rog dati-mi un raspuns!multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tuberculoza (TBC)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.