Probleme de sanatate, usturime si disconfort in timpul actului

31-05-2018
Mihaeella
Nu este medic/terapeut
Mihaeella
Buna ! De 6 luni mi-am inceput viata sexuala si pot spune, din pacate, ca m-am ingrasat foarte tare, 15 kg mai exact, de asemenea, mi s-au marit si sanii.
Primele 4 luni am avut menstruatia de 28 zile, insa de 2 luni menstra imi venea la 30-33 zile, motiv pentru care am merg la un ginecolog, dar si pentru ca aveam dureri si usturimi in timpul contactului sexual, iar in urma testului papanicolau mi-a iesit o candida, pentru care am urmat un tratament cu ovule, dar si antibiotice omicral. Acum mi-a prescris normens timp.de 3 luni. Intrebarea mea este: dupa tratament am aceeasi usturime si disconfort in timpul actului, ce pot face ?
Normens contine hormoni pot sa ma ingrras de la aceste pastile ?
Multumesc anticipat!
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tratamentul candidozei vaginale cu iaurt - funcționează?
  • Candidoza vaginală recurentă - opțiuni de tratament și sfaturi utile
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.