prostinor dupa avort

08-02-2011
anda123
Nu este medic/terapeut
anda123
Buna ziua.Am o problema f grava, in urma cu 2 sapt jumatate am recurs la un avort.Sangerare am avut in jur de 4-5 zile.Dupa 2 sapt am avut un contract sexual neprotejat folosind metoda coitus intreruptus, am luat a doua zi prostinor duo.Nu am avut nicio sangerare decat dupa aproximativ 4 zile si sunt disperata.Va rog sa mi spuneti daca este normal.Poate fi din cauza prostinorului sau e normal dupa avort?sau e posibil sa fie sangerarea de nidatie?V-as fi recunoscatoare daca ati putea sa mi raspundeti cat de repede.Va multumesc
1 comentarii
0
08-02-2011, ora 10:19
anda123
Nu este medic/terapeut
anda123
am uitat sa precizez ca sangerarea a fsot de culoare inchisa, in cantitate redusa si nu am dureri sau crampe abdominale.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Contraceptia dupa avort
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.