proteina din zer

19-07-2012
popmihai
Nu este medic/terapeut
popmihai
Buna !Doar pentru cunoscatori !as aprecia daca v-ati exprima liber ceea ce orice cetatean are dreptul despre proteina din zer !Amintind faptul aceea proteina care contine 0 carbohidtart si 0 lipide doar ceva glucie putin neinsemnificativ...as putea folosi acest produs ca un supliment alimentar dupa exxercitiile fizice ?am optat pt optiuni de shak-uri naturiste :2 cupe proteina din zer (40 grame) + 500ml lapte degresat +2 banane+1 lingura de miere+1 lingura de scortisioara+2 linguri (20 grame) unt de arahide + gheata dupa preferinte.toate aceste ingredinte minune la da-u la blendar undeva in jur de 1 minut ! gustul-as incerca sa transpun in cuvinte, dar e mult mai bun decat se poate exprima prin cuvinte !vreau cat mai multe pareri !Va Multumesc !
4 comentarii
0
22-07-2012, ora 01:31
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Acel shake este o bomba calorica. Are extrem de multi carbohidrati si grasimi, sa nu mai vorbesc despre calorii, contine mai multe calorii decat o masa copioasa : supa si friptura cu salata plus o inghetata.
0
22-07-2012, ora 08:36
popmihai
Nu este medic/terapeut
popmihai
se vede ca sunteti total pe dinafara cu in ceea ce priveste nutritia !!!!! ma mir cum aveti acces la acest si-te !!!Sunt grasimi si bune, ceea ce contine acest shake.si avem nevoie si de carbohidrati !!!d are un continut caloric mare in jur de 700 kcal. Ori daca eu ard in antrenament in jur de 1500 ceea ce e foarte mult, imi mai cheltuie corpul inca 2000 ceea ce cheltuie el zi de zi...si din alimentatie imi iau energia undeva la 2500 de kcal...ceea ce e prea putin !o sa vad peste cateva zile ca pana si nucile alunele o sa imi spuneti ca sunt bombe calorice !!!sunt atata timp cat sunt varianta prajite si sarate si ai o viata de leguma si esti sedentar !!!!Va multumesc totusi pt ca participati la aceste conversatii, dar am sa va rog sa va cultivati inainte !!!!!
0
22-07-2012, ora 08:45
popmihai
Nu este medic/terapeut
popmihai
poti sa mananci 200 grame de alune de padure, fistic, caju, in general fructe oleaginoase atata timp cat sunt alese variantele in stare cruda.au un continut caloric ridicat gen:600kcal/100 grame.dar sunt bune pt corp.au o absortie foarte lenta, si bineinteles se face in intestin nu in stomac.ori daca incerci sa traiesti cu 1000 de kcal pe zi in 2 luni o sa va vad la stiri la Andreea Esca..
0
23-07-2012, ora 15:49
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Dragul meu, combinatia shake-ului tau nu este ideala ( fie ca-ti place sau nu asta-i adevarul), nu am spus ca un organism nu are nevoie de grasimi bune ori de carbohidrati, si nicidecum nu am spus ca eu traiesc cu 1000 kcal pe zi, si nici ca am un stil de viata sedentar.
Ai facut un cocktail ingrozitor acolo din grasimi, carbohidrati si proteine, fara a tine cont de principiile unei digestii si alimentatii sanatoase. Cel care trebuie sa se informeze esti tu, cu toata stima.
Dupa antrenament este ideal o masa care contine cu preponderenta carbohidrati pentru a alimenta organismul cu energia pierduta si pentru a minimaliza febra musculara ce poate sa apara in urma exercitiilor, insa cocktailul tau nu este nicidecum ceva sanatos, motivul fiind combinarea acelor ingrediente. Separat ele sunt sanatoase si foarte OK insa nu combinate in acel mod. De exemplu cafeaua este foarte buna pentru organism, digestie, etc, de asemenea si laptele este un aliment minune insa combina cafeaua si laptele si nu vei avea acelasi rezultat miraculos asupra organismului.
Alunele sunt bune insa nu in cantitati enorme, si nicidecum zilnic.
Daca mananci proteine si cabohidrati la aceeasi masa, atunci carbohidratii vor ramane blocati in stomac si vor fermenta, eliberand substante toxice pentru organism, asta se intampla si in cazul fructelor amestecate cu proteine. Alimentele bogate in carbohidrati se consuma singure si stau in stomac doar 30 minute in acest fel, fara a fermenta, etc.. Combinate cu proteine sau cu carbohidraţi, fermentează si poate sa produca si alcool in organism.
Informeaza-te inainte de a arunca cu noroi in ce spun altii. De ce ai mai postat daca nu accepti si parerile altora?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Câteva idei de mic dejun bogat în proteine
  • O nouă sursă durabilă de hrană: insectele
  • Creșterea aportului de proteine ​​nu determină creșterea masei musculare
  • Consumul de somon, limitat pe coasta Pacificului în perioada preistorică, în ciuda dovezilor existente anterior
  • O alimentație bogată în proteine la micul dejun poate spori volumul masei musculare
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.