Reactie adversa - Postinor 2

10-09-2013
vladklaudyamarylena
Nu este medic/terapeut
vladklaudyamarylena
Buna ziua, sunt ingrijorata si as vrea sa ma ajutati. (parerea unui medic )Pe data de 11 aug am avut un "incident", s-a rupt prezervativul, pastila postinor 2 am luat-o la 8 ore dupa "incident" iar cea de-a doua la 12 ore. Pe data de 16 august, am avut o perioada de 4 zile in care mi- a venit menstruatia, am inteles ca era de fapt o menstruatie falsa, un efect advers al pastilei..., ciclul menstrual l-am avut pe data de 6 august, ar fi trebuit sa-mi vina..insa nimic :( sunt foarte ingrijorata. Sunt insarcinata' ? MULTUMESC !
4 comentarii
0
11-09-2013, ora 14:21
Andra Constantin
Nu este medic/terapeut
Andra Constantin
nu sunt medic dar am auzit muuulte cazuri asemanatoare in care era vorba tot de postinor. sfatul meu sa e sa iti iei un test ca sa fi sigura ca e totul ok desi, daca ai luat pilula nu ar trebui sa ramai insarcinata. cel mai probabil intarziereea e din cauza pastilei. dupa cum sti are in compozitie o cantitate mare de hormoni care provoaca dereglari in organism. ai grija pe viitor. ne auzim!
0
11-09-2013, ora 19:32
vladklaudyamarylena
Nu este medic/terapeut
vladklaudyamarylena
Am luat, a iesit negativ... pai si cat imi poate intarzia?
0
13-09-2013, ora 10:58
Andra Constantin
Nu este medic/terapeut
Andra Constantin
asta nu pot sa iti spun si nu cred ca poate cineva. variaza in functie de organismul fiecarei persoane. poate intarzia mau mult sau mai putin
0
13-09-2013, ora 14:35
vladklaudyamarylena
Nu este medic/terapeut
vladklaudyamarylena
Multumesc oricum. insarcinata nu sunt sigur, pentru ca ar fi iesit testul pozitiv... acum, ast sa vina. ms :*
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți