Reactii adverse la prima doza de vaccin anti Covid-19, Moderna

08-02-2021
Attention
Nu este medic/terapeut
Attention
Buna ziua, este vorba de mama mea, in varsta de 77 de ani, care are insuficienta cardiaca, utilizeaza de 4 ani stimulator, iar în trecut, cu multi ani in urma, a avut soc anafilactic de la streptomicina. În data de 06.02 a fost vaccinata cu prima doza de la Moderna, desi initial nu au fost reactii adverse, acestea au aparut in cursul primei nopti, au continuat noaptea urmatoare si azi, luni, 08.02. Este vorba despre o stare febrila, incepand cu bratul in care a fost injectata, umeri, spate, tot corpul, in prima seara a avut si frisoane, imi spune ca simte ca arde tot corpul. As dori un sfat, putem administra un medicament care sa ii amelioreze febra? Ce anume ar fi mai potrivit? Exista un pericol imediat pentru functiile cardiace? A inceput sa tuseasca, lucru pe care il facea de obicei atunci cand insuficienta cardiaca era mai severa. In aceste conditii, credeti ca rapelul mai poate fi o solutie viabila? Data fiind severitatea reactiilor la cea de-a doua administrare a vaccinului pentru multi pacienti, ne gandim serios sa renuntam la a mai continua. Va multumesc, astept raspunsul dvs, orice informatie suplimentara ne-ar putea ajuta mult.
1 comentarii
0
08-02-2021, ora 14:51
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
Un pacient cu multiple probleme nu poate fi Echilibrat pe internet
Doar medicul de familie care cunoaste pacientul poate spune dacă e suficient un antialergic clasic sau Hormonal..
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.