Sângerare după pilula de a doua zi

08-12-2019
Andreea Mihaela Ungur
Nu este medic/terapeut
Andreea Mihaela Ungur
Bună,
Pe data de 30 noiembrie am avut contact sexual protejat cu prezervativ după ejacularea partenerului am continuat și nu știu cum sa întâmplat ca prezervativul a alunecat si a rămas în mine dar invers adică partea pe unde îl îmbraci era în interiorul meu, a doua zi la interval de 12ore am luat pastila de a doua zi Norlevo se numește(cumpărată din Italia)ultima menstruație a fost pe data de 20noiembrie pana pe 24 noiembrie, iar de doua zile am început sa am ușoare eliminări maro, cu durere de burta și după un contact sexual terminat în prezervativ am avut prima sângerare asta fiind fix la o săptămână de când am luat pastila de a doua zi, Întrebarea mea este, sângerarea poate fi din cauza pastilei? Nu am un ciclu regulat nu îmi doresc o alta sarcina deja am doua nașteri, de asta și am apelat pentru prima oara de acea pilula, A-și putea fi însărcinată? Când a-și putea face cel mai rapid test?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.