sangerarea de privatie si menstruatia

30-11-2011
rox-ana
Nu este medic/terapeut
rox-ana
Pe data de 4 noiembrie am luat postinor 2 iar pe 9 a inceput sangerarea de privatie care a tinut cam o saptamana.
Zilele astea ar trebui sa-mi vina menstruatia...este cumva posibil ca acea sangerare sa fi fost menstruatia sau ar trebui sa ma ingrijorez ca menstruatia inca nu a sosit?
5 comentarii
0
30-11-2011, ora 10:01
Dr. Costin George Adrian
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Costin George Adrian
Daca ai luat corect Postinor(conform prospectului) nu cred ca ai motive sa te ingrijorezi. Daca ti se pare ca ai semne de sarcina si daca menstra vine dupa a 2 sapt a lunii decembrie poti face un test de sarcina sau sa mergi la un consult ginecologic
0
30-11-2011, ora 10:03
rox-ana
Nu este medic/terapeut
rox-ana
L-am luat corect si am facut sapt trecuta joi, un test si a iesit negativ.
0
30-11-2011, ora 15:34
Dr. Bociu Crina
Obstetrica-ginecologie, Londra
Dr. Bociu Crina
Postinorul este un şoc hormonal ptr organism şi poate da o multitudine de reacţii negative- de la întârzieri, hemoragii, dureri, sângerări neregulate- care pot dura până la jumătate de an! Eu personal l-aş interzice sau aş da alte condiţii în care să se administreze- un mini control medical, o consultare... nu ştiu exact- pentur că multe tinere îl iau degeaba şi îl iau de mai multe ori decât e nevoie şi în situaţii în care poate nu e necesar- practic ar trebui să se dea dacă a existat un contact sexual neprotejat în perioada fertilă (am întâlnit fete care l-au luat deşi mai era o zi până la menstruatţie) sau dacă s-a rupt prezervativul (au mai fost fete care l-au luat pentru că au confundat secreţiile rămase pe prezervativ cu un eventual prezervativ rupt)... ca să nu mai zic de cele care iau de prea multe ori- maxim una, hai două pe an. dar iar se abuzează...
Oricum ideea este fiind un şoc hormonal o să aveţi mai multe sau mai puţine neplăceri de pe urma lui.
0
30-11-2011, ora 20:34
rox-ana
Nu este medic/terapeut
rox-ana
Pana in 26 oct am luat timp de 2 ani anticonceptionale, le-am oprit pt ca vroiam o pauza.Am luat postinorul pentru ca am avut un contact sexual neprotejat in data de 4 noiembrie. L-am luat de nevoie pentru prima data in viata mea pt ca eram in perioada fertila, in data de 9 noiembrie trebuind sa aibe loc ovulatia dar din cauza postinorului in acea zi mi-a inceput sangerarea de privatie. Stiu ca o singura data ajunge cat pt tot restul vietii.
Mi-am facut un test de sarcina si sapt trecuta si in aceasta dimineata, ambele fiind negative.cat de mult ar putea intarzia menstruatia sau ar mai exista vreun pericol sa fiu insarcinata?
0
30-11-2011, ora 20:48
Dr. Costin George Adrian
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Costin George Adrian
Probabil menstra trebuie sa vina in jurul datei de 9 dec, poti sa repeti testul de sarcina peste o saptamana
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Amenoreea - lipsa menstruației
  • Dismenoreea - durerea în timpul scurgerilor menstruale
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • Menopauza
  • Menarha - prima menstruatie
  • Calmează durerile menstruale acasă
  • Menstruația peste sarcină
  • Spotting - sangerarile intermenstruale
  • Sangerarea in timpul actului sexual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.