sangerari dupa postinor

15-02-2011
deedootz
Nu este medic/terapeut
deedootz
buna seara.am avut un contact sexual neprotejat(fara sa ejaculeze) pe data de 2 februarie(ultimul ciclu l-am avut in perioda 25-31 ianuarie)si cam in 12 ore am luat postinor de frica lichidului seminal, apoi la 12 ore am luat a 2 pastila.Pe data de 9 febr am avut niste scurgeri care erau ba maronii, ba rosii.in unele zile aparea si putina membrana, ca la ciclu, dar sangerarea nu e asa de abundenta.Inca le mai am, adica dupa 7 zile.Cand au aparut sangerarile, am avut si dureri de sani si de burta, cum am inaintea perioadei de ciclu.sanse de sarcina nu cred ca sunt, dar incep sa fiu ingrijorata de faptul ca dureaza atata timp sangerarea.am observat ca e mai abundenta daca stau in frig.e posibil sa fie vreo raceala?va rog sa-mi raspundeti cat mai repede pt ca incep sa ma ingrijorez.multumesc anticipat.
5 comentarii
0
19-02-2011, ora 19:42
MariaDea
Nu este medic/terapeut
MariaDea
Bună seara !
Am avut ieri un mic "accident" cu prezervativul partenerului meu în timpul actului, acesta s-a dovedit a fi fisurat şi desigur.. ne-am dat seama abia DUPĂ de asta. Asta s-a întâmplat ieri pe la orele 18 aprox, azi după amiază abia am luat de la farmacie Postinor - 2 şi cum niciodată nu am mai folosit anticoncepţionale sau pilule "de urgenţă"..sinceră să fiu, îmi e puţin teamă, am citit prospectul, m-am informat pe Internet despre potenţialele efecte secundare ( greaţă, posibil vărsături, oboseală..etc ), aş vrea să ştiu cât de riscant e să apară complicaţii mai grave în cazul acestei pilule şi aş vrea să ştiu dacă şi ce efecte s-ar produce dacă deja este instalată o sarcină iar pilula se ia fără ştirea exactă a acestul detaliu. Vă mulţumesc anticipat şi aştept un răspuns, vă rog mult !!!
0
25-02-2011, ora 14:56
deedootz
Nu este medic/terapeut
deedootz
sarcina se instaleaza cam in 3 zile de la contactul sexual, ca de aceea se ia postinor in primele 72 de ore.eu una am avut ceva batai de cap de la postinor, ori ac eram eu prea speriata si ntram in panica de la orice.mai exact, la o saptamana dupa ce am luat pastila am avut niste scurgeri maronii, cateodata cu membrana, care au durat cam o saptamana jumate, pana mi-a venit menstruatia, la data la care ar fi trebuit.acum astept sa-mi treaca si sa-mi fac un test pt siguranta mea, cu toate ca la aproape o luna de la contact nu am niciun simptom de sarcina.stai linistita, ca daca te gandesti la asta ti se pare ca ai toate reactiile alea adverse.bafta.astept sa-mi spui ce ai facut
0
25-02-2011, ora 20:40
MariaDea
Nu este medic/terapeut
MariaDea
Bună seara, Deedots! Nu ştiu dacă mie mi-ai adresat comentariul, însă am să-ţi răspund : abia astăzi, mai exact în seara aceasta am început să am anumite sângerări ( pe la după-amiză au fost nişte chestii maronii ). Acum nu ştiu exact dacă este vorba de o menstră naturală sau sângerările specifice Postinorului, mai ales că mie trebuia să-mi apară menstruaţia încă de pe 17 feb ( menţionez că ciclul meu este neregulat, ori vine mai devreme cu 2 zile, ori mai târziu - au fost dăţi în care chiar şi 8 zile mi-a întârziat, numai că pe-atunci nu aveam motive pt care să mă îngrijorez în ce priveşte o posibilă sarcină ). Acum, efectiv nu ştiu ce impresie să-mi fac în această chestiune, nu pot decât să aştept şi să observ ce mi se întâmplă. Eu deja am făcut 2 teste şi rezultatul a fost negativ, ultimul am zis să-l fac săptămâna viitoare, la sfârşitul acesteia mai exact. Cert este că niciodată nu voi mai administra acest Postinor ( a fost primă şi ultima oară când am luat această măsură de contracepţie de urgenţă şi asta pentru că sincer recunosc.. m-am panicat uşor. ), din câte alte opinii am mai auzit şi citit.. mai mult m-a speriat efectele Postinorului decât o potenţială sarcină.
0
26-02-2011, ora 13:14
deedootz
Nu este medic/terapeut
deedootz
da, pentru tine era comentariul, ca sa stii cam la ce sa te astepti pt ca si eu eram foarte speriata de efectele pastilei si la fel am zis ca nu o sa mai iau.din ce am mai citit e posibil sa nu-ti vina ceva vreme, asa ca nu te speria.pe mine m-au tinut sangerarile alea cam 2 saptamani, deja intrasem in panica.aveam zile cand curgea foarte putin si zile cand era destul de multisor, dar nu ca la ciclu, iar apoi mi-a venit, cu simptomele specifice si o cantitate semnificativa.eu deocamdata nu mi-am facut un test, o sa-mi fac saptamana care vine, cu toate ca nu mai sunt ingrijorata de o sarcina pt ca e aproape imposibil sa apara.eu zic sa stai linistita, mai ales daca ai facut si 2 teste:)bafta
0
30-08-2012, ora 19:08
Georgiana1995
Nu este medic/terapeut
Georgiana1995
Am terminat ciclul pe 24 iulie, pe 29 am avut un contact sexual neprotejat, am luat postinor si a doua zi am avut sangerari care au tinut 3 zile, akum ma ingrijorez dc nu imi mai vine ciclu?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Spotting - sangerarile intermenstruale
  • Sangerarea in timpul actului sexual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.