Sarcină după sangerarile provocate de Postinol 2?

23-01-2018
Lauraaura
Nu este medic/terapeut
Lauraaura
Pe data de 1.01. am avut un contact sexual în care a eșuat metoda de contracepție( s.a rupt prezervativul)
Undeva după 12 ore am luat postinol 2 și cealaltă pastila după 12 ore. După 3 zile de la administrare am avut sangerari în jur de 3 zile. Ultima menstruatia a fost cu o saptamana inante sa iau pilula.
Vreau sa știu dacă după reacția adversa provocată de pilulă ( în cazul meu sangerari) se poate rămâne însărcinată...?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.