sarcina? orice opinie m-ar ajuta!

26-02-2009
GabrielaM
Nu este medic/terapeut
GabrielaM
Buna seara!

As vrea sa stiu ce sanse sunt sa fiu insarcinata avand in vedere urm: iau Yasmin de 2 luni, luna aceasta am urmat tratament cu ampicilina 3 zile, am avut contact sexual neprotejat suplimentar in ziua a 6-a dupa terminarea ampicilinei.
Mentionez ca inca de la inceperea administrarii Yasmin am avut ca reactii greata, ameteli si usoara somnolenta, insa luna aceasta s-au accentuat (recunosc ca sunt foarte stresata la gandul unei eventuale sarcini... ) si parca si mai mult dupa contact neprotejat.
Nu am efectuat nici un test de sarcina pana in acest moment, avand in vedere ca au trecut doar 11 zile de la contact.
Astept un raspuns, macar sa stiu din punct de vedere al probabilitatii ce sanse sunt sa fiu insarcinata.
Sunt f stresata,
Multumesc,
GM
5 comentarii
0
26-02-2009, ora 08:48
axenya
Nu este medic/terapeut
axenya
E cam devreme sa ai simtomele unei sarcini. Sansele de a fi insarcinata cred ca sunt mici in cazul descris..
0
26-02-2009, ora 12:20
diana0202
Nu este medic/terapeut
diana0202
Buna as avea si eu o intrebare sper ca cineva de aici sa ma poate ajuta, eu iau anti bebe si intamplator mi-a venit ciclul inainte cu 4 zile sa termin pastilele, oare este ceva grav?va rog mult daca poate cineva sa ma ajute...va multumesc
0
26-02-2009, ora 23:16
axenya
Nu este medic/terapeut
axenya
Depinde daca ai luat din prima zi de ciclu sau mai tarziu(asta daca iei ptr prima data antibebe), in principiu nu ar fi o problema, termina folia si incepi una noua in a 8a zi de pauza...Daca obs ceva schimbat si ciudat, daca e mai abudent sau are o culoare neobisnuita mergi la medic...
0
26-02-2009, ora 23:25
diana0202
Nu este medic/terapeut
diana0202
Da am luat din prima zi de ciclu, nu este prima data cand iau anit bebe, iau de 4 ani iar un an de zile am facut paza deoarece am fost insarcinata, iar dupa ce am nascut in iulie, dupa vreo 3 luni medicul mi-a recomandat sa iau dinou anticonceptionale iar acum le iau de doua-trei luni si acum am vazut ca, ciclul mia venit mai repede decand trebuia?.oare este doar o dereglare sau nu?
0
27-02-2009, ora 11:55
axenya
Nu este medic/terapeut
axenya
Din cate stiu, in cazul unei nasteri, organismul are nevoie de cateva luni(chiar si un an) ptr a reveni la "circuitele" normale. Anticonceptionalele au datoria de a regla ciclul in "termenul" de 3 luni. Eu cred ca e o dereglare avand in vedere ca nu ai alte simptome
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Diferența între sarcină și sindromul premenstrual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.