sarcina sau altceva? va rog rasp urgent

07-02-2012
gabitza182
Nu este medic/terapeut
gabitza182
in decembrie 2011 am luat a treia oara pastila de a doua zi deoarece s-a rupt prezervativul si nu am avut incotro si am luat.mentionez ca inainte de contactul sexual am avut menstruatie de 2 ori pe luna o data pe 3 si o data pe 14(decembrie)...in ianuarie nu am avut menstruatie am mers si la doctor si am facut si un ecograf de sarcina si nu sunt insarcinata teste am facut vreo 10 pana acum si au iesit negative...dar facand ecograful mi sa zis k am ovare micropolichistice..acum nu inteleg de ce nu mi-a venit menstruatia?am vreo infectie ceva la ginecolog mi sa zis ca trebuie sa imi vina si uite ca suntem in 5 februarie si nimic..vreau si eu o parere ceva nu stiu ce sa cred..mi sa ca tratament vitex pastile naturiste pt tulburari hormonale.dar sunt nelinistita nu mia venit inca
3 comentarii
0
07-02-2012, ora 11:42
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
De 3 ori intr-o luna pastila de a doua zi????
Nu vreau sa zic decat ca astea-s o nenorocire ptr organism, tot ce-i posibil sa fie de la ele. Fa cumva, orice, numai sa nu mai apelezi la asa ceva niciodata! Mergi la un cabinet de planing familial sau ginecologul sa-ti prescrie contraceptive astfel incat sa nu mai folosesti pastile de urgenta.
Sa-ti faci eventual si control la endocrinologie.
Sanatate!
0
07-02-2012, ora 13:48
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Draga gabitza182, tu ai nevoie urgent si neaparat de o programare la planning ori ginecologie unde sa ti se stabileasca o metoda contraceptiva potrivita. Ceea ce ai facut tu, si anume sa iei acea pastila de 3 ori intr-o luna ori intr-un an ( caci nu imi dau seama ce ai facut) ti-a cauzat dereglari hormonale grave!
Invata mai mult despre contraceptie si alege o alta metoda. Pilula de a doua zi nu este o metoda contraceptiva..
Nu esti insarcinata, ai doar o dereglare hormonala care cu greu se va rezolva, in multe multe luni.. Asta daca nu mai iei acea pastila bineinteles. Nu stiu ce e mai grav, un avort ori faptul ca ai abuzat de acea pastila..
0
07-02-2012, ora 19:11
Dr. Bociu Crina
Obstetrica-ginecologie, Londra
Dr. Bociu Crina
Deci in primul rand daca iei de atatea ori pastila de a doua zi, nu o sa aiba niciun efect- luata de 2 ori in aceeasi luna nu mai are efect, (nu intru in explicatii, intra in principiul ei hormonal de actiune).
In al doilea rand, o astfel de pastila este un soc hormonal pentru organism!!! Iti ia jumatate de an sa ti revii dupa una... deci ai sigur dereglari mari momentan, ar trebui sa mergi la un endocrinolog pentru a gasi o schema de reechilibrare.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Diferența între sarcină și sindromul premenstrual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.