Sarcina? Sunt ingrijorata!!!

19-02-2008
sellena
Nu este medic/terapeut
sellena
Buna ziua...sunt studenta, am 20 de ani si am nevoie de un raspuns urgent!!!Pe 12 februarie mi-a venit ciclul menstrual si pe data de 16 februarie am avut contact sexual neprotejat cu iubitul meu care s-a terminat in mine de 2 ori consecutiv...am auzit de la prietenele mele ca in primele 3 zile dupa ciclu menstrual nu ai cum sa ramai insarcinata, dar eu imi fac griji, ptr ca nu sunt pregatita sa am un copil acum.Itrebarea mea este: E POSIBIL SA FI RAMAS INSARCINATA???Inca ceva.noi mereu o facem fara prezervativ sau alte metode contraceptive, dar se termina in exterior.exista posibilitatea sa raman oricand insarcinata???Astept un raspuns urgent de la dvs, pt ca nu am cu cine sa ma consult(nu sunt in tara).va rog mult, ajutati-ma cu sfaturi!!!Multumesc anticipat.
11 comentarii
0
19-02-2008, ora 00:00
250713
Nu este medic/terapeut
250713
nu ai auzit de calendar?
0
19-02-2008, ora 00:00
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
Da, este adevarat ca 2-3 zile pana si 2 zile dupa ciclu este un timp favorabil si Nu poti sa ramai insarcinata(in cazul cand ciclul este regulat poti folosi aceasta metoda.
In rest atat timp cat el termina in exterior...si nu mai continuati dupa ce a terminat...nu e nici u risc !
0
19-02-2008, ora 00:00
bitzy
Nu este medic/terapeut
bitzy
in legatura cu metoda calendarului multe cazuri combat metoda.nu este in toate cazurile adevarata.eu sunt exemplul viu al esuarii acestui tip de anticoncepere:D.. mama a ramas insarcinara dupa metoda calendarului in perioada in care nu trebuia sa ramana.la fel si o prietena...nu te baza pe asta..ia un test.pe asta poti sa l iei dintr o farmacie chiar daca esti in strainatate...si mai stiu ca testul de sarcina se face la o saptamana dupa intarziere pentru a fi cocludent.bafta..sa ne spui rezultatul.bafta
0
20-02-2008, ora 00:00
sellena
Nu este medic/terapeut
sellena