Secretii Albicioase...

10-10-2010
Brunetzel
Nu este medic/terapeut
Brunetzel
Am citit si pe forumul dumneavoastra si pe alte forumuri despre aceasta problema, am deschis topicul pentru ca ce mi s-a intamplat mie e cu totul diferit.
Am fost acum 1 an de zile la mare cu partenera si am facut sex in apa, ne'am cazat la o pensiune, si de acolo probabil a luat candida. A fost la control si i-a dat tratament, si eu am luat de asemenea. In ultimul timp racea tot mai repede in zona genitala, ii aparea mai tot timpul candida, si a avut secretii vaginale. Eu m-am protejat tot timpul asta, si o data s-a intamplat sa se rupa prezervativul, ea avea secretii vaginale, si de cateva zile am inceput sa am si eu. Sora'sa e asistenta si am avut incredere in ea pana acum, mi-a dat si mie sa iau metronidazol, luam 2 la cate 12 ore, si am terminat de 10 zile tratamentul si inca nu mi-a trecut. Am unele secretii fara miros, care se ingroasa pe penis, iar daca pun mana sa " ma mulg " atunci de asemenea apar secretii.
Cel mai indicat e sa consult un specialist ? Sau exista tratament care il pot lua si de acasa ?
Va multumesc pentru raspuns !
3 comentarii
0
11-10-2010, ora 02:48
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Pai da, cel mai indicat este ca partenera sa isi faca Papanicolau, analiza secretiei si cu ele la un ginecolog, altfel nu stie sigur ce are si ce sa ia corect. La fel si tu, la un dermatolog, altfel va reinfectati mereu si poate cauza nu e numa candida...Asta cu luatu pastileleor la recomandarea lu x sau y e cea mai paguboasa si chiar daca va vindecati aparent, ea poate ramane cu agenti care sa-i dauneze in timp, sa-i dea infectii, sterilitate etc. Deci, la profesionist e de mers...Iar metronidazolu luat asa aiurea...va trece una si va apuca ficatu sau alte alea...Sanatate!
0
12-10-2010, ora 21:20
Brunetzel
Nu este medic/terapeut
Brunetzel
Multumesc pentru raspuns, asa voi face ! O sa revin cu un nou post pentru a va spune ce s-a intamplat.
0
03-08-2013, ora 14:37
kittyholly
Nu este medic/terapeut
kittyholly
Buna ziua.

Am un prieten cu care mi-am inceput viata sexuala recent si el are o mica problema ( cred eu ). El are o secretie excesiva pe penis, ca si femeile. El mi-a spus ca nu are mancarimi si nu il ustura, dar intr-un fel asta ne impiedica sa ne simtim bine in pat ptr ca el mereu se... uda. Va rog sa imi dati si mie un sfat, sa il pun sa mearga la doctor ? Am facut-o mereu protejat...
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Sex in apa
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.