spasme abdominale

09-04-2016
vio i.
Nu este medic/terapeut
vio i.
Buna ziua. Mama mea in varsta de 75 ani are de vreo doua luni niste spasme abdominale destul de puternice, a facut eco abdominal la care nu a iesit nimic.I sa dat reteta cu urmatoarele medicamente : zaldiar, piafen, no spa, panzcebil si pentru ca era slabita ia dat si suntonic.A inceput sa le ia de 2 zile si acum urineaza des si de culoare rosu. Este de la medicamente sau ar trebui sa ne facem griji? Este normal sau nu? Va multumesc
1 comentarii
0
09-04-2016, ora 20:18
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Cititi cu atentie prospectele medicamentelor la efectele secundare.
Daca nu apar aceste efecte secundare, adresati-va medicului de familie. Poate fi o infectie.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.