sunt oare insarcinata? va rog mult

buna am o intrebare am facut sex neprotejat cu prietenul meu.nu sa terminat in mine...desi eu am uneori impresia k sunt...mi-am facut un test de sarcina si mi-a iesit negativ...si va rog sa-mi raspundeti la aceeasta intrebare daca as fi insarcinata un test de sarcina mi-ar arata ca sunt?sau nu?..va rog mult sa-mi raspundeti...va multmesc
3 comentarii

-actuala metoda pe care o aplicati (coit intrerupt sau ejaculare externa) are un grad de siguranta foarte scazut (de doar 60 %, in cazul unui cuplu cu multa experienta), atat de mic incat nu poate fi considerata o metoda contraceptiva pe care sa va puteti baza.
-sensibilitatea testelor de sarcina curente, din cate pretind firmele producatoare, este in jur de 98 %. Un studiu independent a aratat un mai mic grad de siguranta: 95 % cand sunt facute de medic, 80 % cand sunt facute de pacient(a). Dar, pana una-alta, sunt destul de ieftine si foarte comode. O metoda mai precisa este determinarea beta-hCG din sange.
Prin urmare, va recomand sa:
-treceti la un plan contraceptiv adevarat, in urma unui consult medical
-repetati testul de sarcina peste 10 zile, folosind prima urina de dimineata.
-sensibilitatea testelor de sarcina curente, din cate pretind firmele producatoare, este in jur de 98 %. Un studiu independent a aratat un mai mic grad de siguranta: 95 % cand sunt facute de medic, 80 % cand sunt facute de pacient(a). Dar, pana una-alta, sunt destul de ieftine si foarte comode. O metoda mai precisa este determinarea beta-hCG din sange.
Prin urmare, va recomand sa:
-treceti la un plan contraceptiv adevarat, in urma unui consult medical
-repetati testul de sarcina peste 10 zile, folosind prima urina de dimineata.

pai eu am facut un test de sarcina in urma cu o saptamana si mia iesit negativ.si azi dimineta am facut inca unul care mia iesit din nou negativ.

va rog mult sami raspundeti...ca sunt disperata

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.