sunt oare insarcinata? va rog mult

25-09-2008
byanca13
Nu este medic/terapeut
byanca13
buna am o intrebare am facut sex neprotejat cu prietenul meu.nu sa terminat in mine...desi eu am uneori impresia k sunt...mi-am facut un test de sarcina si mi-a iesit negativ...si va rog sa-mi raspundeti la aceeasta intrebare daca as fi insarcinata un test de sarcina mi-ar arata ca sunt?sau nu?..va rog mult sa-mi raspundeti...va multmesc
3 comentarii
0
26-09-2008, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
-actuala metoda pe care o aplicati (coit intrerupt sau ejaculare externa) are un grad de siguranta foarte scazut (de doar 60 %, in cazul unui cuplu cu multa experienta), atat de mic incat nu poate fi considerata o metoda contraceptiva pe care sa va puteti baza.
-sensibilitatea testelor de sarcina curente, din cate pretind firmele producatoare, este in jur de 98 %. Un studiu independent a aratat un mai mic grad de siguranta: 95 % cand sunt facute de medic, 80 % cand sunt facute de pacient(a). Dar, pana una-alta, sunt destul de ieftine si foarte comode. O metoda mai precisa este determinarea beta-hCG din sange.

Prin urmare, va recomand sa:
-treceti la un plan contraceptiv adevarat, in urma unui consult medical
-repetati testul de sarcina peste 10 zile, folosind prima urina de dimineata.
0
26-09-2008, ora 00:00
byanca13
Nu este medic/terapeut
byanca13
pai eu am facut un test de sarcina in urma cu o saptamana si mia iesit negativ.si azi dimineta am facut inca unul care mia iesit din nou negativ.
0
26-09-2008, ora 00:00
byanca13
Nu este medic/terapeut
byanca13
va rog mult sami raspundeti...ca sunt disperata
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți