Transpir in somn daca mananc seara tarziu inainte de culcare

25-04-2017
Alex_DC
Nu este medic/terapeut
Alex_DC
Buna ziua! De aproximativ 3 ani transpir in somn daca mananc seara tarziu inainte de culcare. As dori sa stiu ce organ nu mai functioneaza corect. Multumesc anticipat!
5 comentarii
0
25-04-2017, ora 22:14
Dr. Markus Sorin
Medicina interna, Sighetu-Marmatiei
Dr. Markus Sorin
Nu putem defini un organ care nu ar functiona corect. Transpiratia la 30 min-1 ora dupa masa poate semnifica o hipoglicemie, mai ales daca e insotita de tremuraturi. Poate desigur sa fie o transpiratie fiziologica in contextul in care e cald in casa, sunteti supraincalzit, dar un episod hipoglicemic nu poate fi exclus in absenta unei evaluari. Dozarea glicemiei a jeun este necesara dar probabil nu suficienta pentru a depista astfel de episoade hipoglicemice, ar fi bine de dozat si insulinemia, de facut o Hb glicozilata si o hiperglicemie provocata, mai ales aceasta din urma ar putea surprinde episodul hipoglicemic.
0
26-04-2017, ora 00:26
Alex_DC
Nu este medic/terapeut
Alex_DC
Nu este insotita de tremuraturi, iar glicemia am monitorizat-o in ultima vreme. Valorile ei sunt 80-90 dimineata si 100-140 in timpul zilei (am folosit SD CodeFree). Temperatura in camera este de aproximativ 22 de grade. Problema apare in special dupa ce mananc amidonoase impreuna cu carne in timpul aceleiasi mese.
0
13-10-2018, ora 12:05
Vasi-Ba
Nu este medic/terapeut
Vasi-Ba
Am aceeasi problema ca Alex_DC, sa rezolv problema transpiratiei excesive noaptea trebuie sa renunt complet la cina. Transpir numai la nivelul trunchiului, nu transpir la nivelul membrelor.
0
19-11-2018, ora 23:33
Tsimona
Nu este medic/terapeut
Tsimona
Buna seara! Prietenul meu in timpul somnului transpiră foarte tare. Și doar în timpul somnului. Precizez ca lucreaza intr-o fabrica de design auto.
De la ce poate fi?
0
21-11-2018, ora 20:40
Turmeric
Nu este medic/terapeut
Turmeric
Ca sa aveti un somn bun cateva conditii sunt critice.
Somnul este chiar mai important decat dieta (ce manacam) si este influenta de dieta.
Cine nu doarme bine:
1) imbatraneste mai repede
2) nu are energie in ziua urmatoare
3) se ingrasa (grasimea se arde cel mai bine prin somn bun noaptea)
4) procesele de reparare(insanatosire) ale corpului uman sunt oprite/blocate de somnul de slaba calitate

Ca sa dormiti bine regulile sunt:
1) Nu se manaca cu cel putin 3 ore inainte de culcare
2) Nu se bea cu cel putin 3 ore inainte de culcare, se poate bea putina apa cu lamanie dar putin (zahar, alcohol INTERZIS total).
3) Trebuie sa fiti in pat inainte de ora 10-10:30PM. Cel mai bun somn este intre 10PM si 2AM
4) Camera unde dormiti trebuie sa fie complet in intuneric
5) Temperatuar camerei sa nu fie mult peste 20 grade celsius cand dormiti, nu se popate dormi bine la peste 20 de grade
6) Ideal este sa dormiti singur in pat / camera
7) Pozitia idela de dormit este pe spate, fara perna pe o saltea rigida cu putin suport sub gat (cine are durere lombara va scapa de ea in cateva zile daca dormiti asa)
8) daca doriti sa adorminti repede luati citrat de magnesiu (500mg) cu vitamina B6 5mg

Daca a-ti gasit aceasta informatie utila va rod sa bifati (degetul mare in sus), ca nu prea merita sa-mi pierd vremea scriind de pomana.
Somn usor.
Adaugă un comentariu / răspuns

08-10-2019, ora 11:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Multi Complete de la Jamieson este un supliment pe bază de multivitamine care oferă 100% din porția zilnică a celor mai importante substanțe pentru sănătatea organismului. Scopul acestor vitamine este întărirea organismului, stimularea imunității și suplimentarea energiei. Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.