Tromboflebita

26-03-2018
Laura7399
Nu este medic/terapeut
Laura7399
Buna ziua am troboflebita membru inferior de 1 luna si jumatate cu tratament sintrom, detralex vessel due si gel alleDupa 10 zile de tratament INR ul era in valori normale, dupa alte 14:zile a scazut la 1.6 de la 2.8 cu jumatate de sintrom.Pentru urmatoarele 14 zile am luat sintron 34 dar INR ul a crescut la 3.9. Ce este de facut.pot fii si alte cauze de alta natura?Ce ma sfatuiti avand in vedere ca cheagurile sunt destul de mari
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Varicoline
Senzație de greutate și durere în picioare? Din anul 1997 suntem în România și tratăm varice fără operație și fără internare. La Varicoline, beneficiați de servicii medicale la cele mai înalte standarde, efectuate de profesioniști cu o rată de succes între 93-97%! Detalii aici
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.