va rog sa imi raspundeti: simptome de sarcina?

06-04-2008
pusa
Nu este medic/terapeut
pusa
am si eu o problema:am luat anticonceptionale, dar doctorul ginecoleg mi-a spus ca nu le-am luat bine.aceasta a fost singura metoda de contraceptie, iar ejacularea a fost in exterior.luna aceasta nu mi-a venit menstruatia ci am avut o scurgere de culoare inchisa(maro) si in cantitate mai mica, care durat cam 3-4 zile.mi-am facut test de sarcina si acum vreo 2-3 saptamani si acum 2 zile si mi-au iesit negative.nu am avut dureri de burta, ameteli sau greturi.
va rog sa imi dati un raspuns
va multumesc
4 comentarii
0
07-04-2008, ora 00:00
graal
Nu este medic/terapeut
graal
acea scurgere este de fac ciclul menstrual. In urma administrarii de anticonceptionale ciclul menstrual isi modifica culoarea si cantitatea ( ciclul este mai inchis la culoare si cantitatea este mai mica)
0
07-04-2008, ora 00:00
pusa
Nu este medic/terapeut
pusa
anticonceptionale iau de mai mult timp, iar luna aceasta am facut pauza
0
08-04-2008, ora 00:00
graal
Nu este medic/terapeut
graal
Daca testul este negatic, iar dumneavoastra nu aveti nici un simptom, trebuie sa asteptati sa va vina urmatorul ciclul menstrual si sa vedeti cum este acesta. daca este la fel trebuie sa consultati din nou medicul ginecolog
0
08-04-2008, ora 00:00
pusa
Nu este medic/terapeut
pusa
va multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.