hiperacuzie

10-03-2012
rrux88
Nu este medic/terapeut
rrux88
Buna ziua.Sunt studenta si am copiat la un examen folosind casti de copiat acum 6 luni.De atunci am inceput sa simt discomfort si durere la zgomote care inainte mi se pareau obisnuite, ascult muzica si emisiuni la televizor la un volum mult mai mic, evit locurile publice in care se asculta muzica.
Am fost la mai multi medici si pana la urma in urma unor teste am aflat ca am hiperacuzie.Medicul mi-a spus ca nu exista tratament pentru aceasta afectiune si ca trebuie sa evit zgomotele care ma deranjeaza pentru ca daca ma expun la acestea pot sa fac tinitus.Eu am aflat ca cineva s-a simtit mai bine in urma unui tratament, insa nu pot lua legatura cu aceasta persoana.
In urma cu 3 luni am suferit un traumatism cranio-cerebral in urma unei cazaturi in casa din cauza faptului ca nu prea respect mesele(in acea zi nu mancasem pana seara).Mi s-a spus ca am tendinta la hipotensiune.Ulterior din cauze accidentale s-a mai intamplat sa ma lovesc de vreo 2 ori la cap si sa ma mai doara si am ramas cu o sensibilitate.Dupa prima cazatura mi-am facut RMN fara substanta de contrast si a iesit bine, dar eu am ramas cu o sensibilitate si dupa cum v-am spus inainte, m-am mai lovit de 2 ori dupa acest accident.
Medicul orl-ist vrea sa-mi fac RMN unghi ponto-cerebelos cu substanta de contrast.
Eu nu sunt convinsa ca aceasta analiza imi este necesara.Vreau sa merg la un homeopat ca sa rezolv aceste probleme.Va rog sa imi spuneti ce credeti ca ar trebui sa fac in aceasta situatie.
12 comentarii
0
11-03-2012, ora 05:53
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
1. trebuie sa.ti normalizezi alimrntatia, digestia, metabolixpsmul
altfel nu reusesti sa aduci aportul necesar de minerale si vitamine necesare nervului auditiv si urechi interne
in scurt timp aceasta hiperacuzie se poate transforma in hipoacuzie / ca si sechele acelui traumatizm cerebral/