acnee

08-07-2008
cristinik2008
Nu este medic/terapeut
cristinik2008
Dmn Doctor am un tratament de acnee cu roaccutane care l-am inceput acum o luna!!mi-au mai trecut cosii dar mi se pare ca au ramas pete!! o sa treaca??? (mai am inca 5 luni de tradament) multzumesc mult
16 comentarii
0
09-07-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
cu roaccutane nu trec petele dar se pot trata ulterior
0
09-07-2008, ora 00:00
cristinik2008
Nu este medic/terapeut
cristinik2008
multzumesc mult!!! si cu ce le pot trata???
0
09-07-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
imi pare rau..nu as putea sa va spun fara sa le vad...depinde de extindere lor si de intensitate
0
14-07-2008, ora 00:00
cristinik2008
Nu este medic/terapeut
cristinik2008
dmn doctor de la roaccutane po sa imi intarzie menstruatia?? pan acum imi venea regulat, p 4 ale lunii dar acum suntem in 15 si tot nu mi-a venit :-?? multumesc mult
0
15-07-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
sigur nu sunteti insarcinata??
0
15-07-2008, ora 00:00
cristinik2008
Nu este medic/terapeut
cristinik2008
nu dmn doctor nu am intretinut rel sexuale :)
0
16-07-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
poate fi roaccutane de vina dar nu neaparat
0
16-07-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
poate fi roaccutane de vina dar nu neaparat
0
16-07-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
poate fi roaccutane de vina dar nu neaparat
0
19-07-2008, ora 00:00
AK 45
Nu este medic/terapeut
AK 45
Domnule Doctor, de la 14 ani mă chinui cu coşurile şi nu ştiu ce să mai fac. M-am adresat la medic şi mi-a spus că e acnee. Veneam la el din cînd în cînd şi îmi prescria diferite soluţii cu care să mă dau pe faţă şi vitamine(Aevit), cîteodată şi antibiotici (aşa ca "doxicelină" de la care am avut mari probleme cu scaunul). Acum am 18 ani şi problema persistă. M-am adresat la alt medic şi ea m-a rugat să dau analize. S-a depistat demodex şi stafilococ. Ea mi-a prescris nişte vitamine(АлфаВит). Din pastile:Трихопол şi эролин. Şi în fiecare dimineaţă şi seară îmi prelucrez marginile pleoapelor cu "tenctură de gălbenele" şi cu un fel de unguent, plus la toate astea îmi picuram în ochi "sterilis.izotonici" şi îmi prelucram faţa cu soluţie "Benzylii benzoatis". După o perioadă coşurile s-au înteţit în pofida administrării medicamentelor costisitoare. Ce să fac? Să continui tratamentul, ori nu are rost? Să mă întorc la primul medic?
Apropo, e adevărat faptul că de Demodex este infectată practic 99% de lume?
0
23-07-2008, ora 00:00
simbelmyne
Nu este medic/terapeut
simbelmyne
Buna ziua, am probleme cu acneea, nu stiu ce tip e. Mi-au aparut niste cosuri ingrozitoare acum o luna si am fost la dermatolog. Mi-a recomandat Sotret 10 mg, 1/zi, si Sebium AKN. Urmez tratamentul de 2 saptamani si nu vad nici o diferenta numai ca mi se usuca buzele si nu mai am senzatia de foame: mananc doar pentru ca ma uit la ceas si imi dau seama ca ar trebui sa mananc. Nu inteleg de ce. Am auzit ca Sotret e un medicament foarte periculos. O sa slabesc din cauza asta?
0
23-07-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
orice tratament de acnee da rezultat dupa doua luni asa ca e prea devreme pt evaluarea rezultatelor...cititi in prospect daca lipsa poftei de mancaree una din efecte secundare la sotret
numai bine
0
14-02-2009, ora 23:22
blinyard
Nu este medic/terapeut
blinyard
am si eu o intrebare cum scap de acneea de pe cap.am facut tratament cu roaccutane 6 luni 2 pastile/zi dar dupa 5 luni mi au revenit si acum mi au aparut si pe cap.am fololosit o multime de tratamente din farmacii.acum folosesc isotrexin care mi le mai tine cat de cat sub control.daca m-ati putea ajuta astept sfatul dumneavoastra
0
19-08-2009, ora 23:45
alina_george
Nu este medic/terapeut
alina_george
Buna ziua, domnule doctor.Am si eu o intrebare.Am varsta de 18 ani, si am probleme cu acneea decat in zona tenului, de vreo 2-3 ani.Tin sa mentionez faptul ca, am incercat tot felul de produse de curatare, spirt sanitar, produse de la aloe vera, diferite retete naturiste, eritromicina lichidaa, inclusiv un tratament urmat dupa prescriptiile unei domane dermatolog, cu sotret si zinerit, dar acestea nu ai incetat sa imi apara.Imi apar pe frunte, in numar mare, si pe obraji, nu am urme nici gropite, dar sunt rosii, uneori de culoarea pielii, si vizibile.Am perioade in care dispar, rarindu-se dar reapar.Intai o umflatura mica, iar apoi se dezvolta.Am o alimentatie sanatoasa, bogata in vitamine, dar ce este adevarat, ca mananc condimentat.Ma deranjeaza enorm, faptul ca le am decat pe fata, unde conteaza cel mai mult pentru mine.Chiar simt ca nu mai gasesc nicio solutie.Ce ati putea sa imi recomandati?Va multumesc anticipat.Cu respect, Valean Alina
0
05-10-2010, ora 13:21
sofia maria
Nu este medic/terapeut
sofia maria
buna ziua, am o mare proboema cu cosurile, pe obrazul stang sunt putine dar pe cel drept s-au accentuat si sunt cam multe...intrebarea mea este pentru domnul doctor...daca folosesc roaccutane imi pot aparea mai multe..este adevarat ca are efect doar un timp si dupa apare din nou acneea? va multumesc
0
13-04-2011, ora 21:53
cristinutza_25
Nu este medic/terapeut
cristinutza_25
Buna seara d-le doctor!
Am fost la dermatolog sperand sa imi rezolv si eu problema cu acneea!Intradevar nu am o acnee foarte pronuntata insa de ceva timp mi-au iesit cosuri mari, sub piele, dureroase pe mandibula in partea dreapta!Mi-am facut exudat nazal si faringian iar la cel faringian mi-a iesit Stafilococ auriu!Am primit tratament cu eritromicina 3 pe zi timp de 10 zile si Sotret20mg 1/zi(momentan timp d 1luna).Ca si crema am primit Effaclar Duo!Folosesc gelul d curatare de la bioderama dupa care aceasta crema, insa dupa ce aplic crema timp d 5min ma cam ustura fata(insa numai in anumite portiuni), este ok?sau nu ar mai tb sa o folosesc?
Am citit pe internet ca se scapa foarte greu de acest stafilococ.Este adevarat?Am intrebat-o pe d-na dermatolog de un vaccin impotriva acestui stafilococ(despre care am citit pe net)insa nu mi-a zis sa il fac!
Gelul de curatare de la Bioten este bun?
Si mai am o mare dilema!Am tot citit pe internet k in timpul tratamentului nu ai voie sa te expui la soare iar eu in vara voi merge la mare!D-na doctor mi-a zis k pt inceput facem tratament pt 2luni dar vad k pe net se zice k efectele bune se vad dupa 6luni!
Va multumesc anticipat!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  • Vaccinul pentru cosuri (autovaccin acnee)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.