Acnee dureroasa si purulenta

26-03-2007
Ionelusk 27
Nu este medic/terapeut
Ionelusk 27
IN ATENTIA D-NEI DR. ZBRANCA ANCA

Buna seara,
Ma numesc Chitu Ionela. Am 26 ani si sunt din municipiul Oltenita, judetul Calarasi.
Am fost instiintata ca fisa mea medicala v-a fost alocata dvs.
Problema mea se aseamana Acneei vulgare.
De ani de zile ma confrunt cu probleme ale tenului.
In prima faza, imi apare o roseata pe fata, dupa care se inflameaza si devine purulenta.
Sunt cosuri foarte dureroase. Imi trece unu si imi apare altul.
Am facut tot felul de tratamente:
1) Am fost la Spitalul Cantacuzino, mi-a fost recoltat din cosuri si mi-a fost preparat un auto-vaccin.
Am facut 20 de injectii, dar fara rezultat.
2) Mi-a fost recoltat exudat faringian si mi- iesit un streptocop auriu.
Am facut penicilina si gentamicina injectabil. Si de data asta a fost pentru o perioada foarte scurta ameliorarea.
3) In vara anului trecut am consultat din nou un medic dermatolog.
Mi-a prescris un tratament de 3 luni care consta in Brevoxyl - crema care mi-o aplicam seara, pe zonele afectate si zineryt - lotiune care o aplicam dimineata.
Tenul meu devenise foarte uscat, dar timp de trei luni de zile am avut un ten foarte curat.
Am facut pauza o luna de zile si din nou au inceput sa-mi apara, parca din ce in ce mai durerosi si mai purulenti.

VA ROG DIN SUFLET SA MA AJUTATI!
3 comentarii
0
27-03-2007, ora 00:00
camcam
Nu este medic/terapeut
camcam
nu trebui sa intrerupi tratamentul...consulta medicul dermatolog care ti-a dat acest tratament(Brevoxyl si Zineryt).tratamentul trebuie facut 6 luni si inca ceva :regim alimentar!!!!
0
01-04-2007, ora 00:00
delya_gabriela
Nu este medic/terapeut
delya_gabriela
renunta la carne in alimentatie.
ai sa vezi ca poate iti trece.
se poate sa ai o sensibilitate la ficat
0
07-04-2007, ora 00:00
imane baha
Nu este medic/terapeut
imane baha
dak folosesti zynerit, trebuie sa folosesti un adjuvant pt hidratarea pielii (de preferintza produse din gama normaderm de la vichy sau produse pt ten acneic de la avene).zynerit-ul este mai bine sa-l aplici seara.dak simti k usuk tenul f tare, este bine chiar sa-l mai intrerupi, folosind insa produse de ingrijire a tenului special concepute pt tenul acneic.
autovaccinurile chiar dak sunt facute din proba recoltata, nu dau rezultate.
cam toate persoanele kre au acnee au si stafilococ auriu.trebuie facuta o antibiograma pt a se vedea la ce este sensibil stafilococul respectiv si abia ulterior recomandata antibioterapia.
oricum, este bine sa te adresezi unui medic dermatolog.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Vaccin contra acneei aflat în perioada de testare
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  • Tratamentul modern al acneei - soluții eficiente
  • Vaccinul pentru cosuri (autovaccin acnee)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.