acnee in urma predison

02-06-2009
problemeten
Nu este medic/terapeut
problemeten
buna ziua, am luat prednison timp de 3 saptamani pentru o afectiune la ochi. dupa 3 saptamani de tratament, (tratamentul fiind in felul urmator _ la 5 zile se scade o pastila( am inceput cu 16 pastile)) mi-au aparut pe fata frunte si obraz si chiar si pe corp cosuri unele mai mici altele mai mari dar majoritatea erau sub piele si nu dispar nicicum. Am folosit brevoxyl dar parca nu are nici un efect. Tin sa precizez ca in momentul in care am vazut efectele aiurea dupa 3 saptamani am intrerupt tratamentul brusc cu prednison. Va rog sa imi spuneti ce sa fac sa scap de aceasta acnee nedorita si foarte neplacuta. Am 34 de ani sex masculin. Va rog mult sa ma ajutati.
5 comentarii
0
03-06-2009, ora 01:49
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
in mod normal, daca ati oprit prednison, lucrurile se intorc la normal, aveati acnee inainte?
0
03-06-2009, ora 16:21
problemeten
Nu este medic/terapeut
problemeten
am avut acnee la pubertate pe frunte in special dar si pe spate intr-o forma moderata sa zic. dupa aceasta perioda sa zic de la 20-21 de ani nu am mai avut probleme vizibile ci doar razlez. am ramas cu semne pe fata in zona tamplelor. acum 1 an si ceva am folosit un gel de la nivea pentru barbati pentru curatirea tenului. la cateva zile 1-2 saptamani am facut o forma agresiva de acnee cu care a- lupta timp de 1 an 1 an si ceva. ce contin aceste produse cosmetice de mi-au afectat asa de rau fata ( ma refer la nivea si am mai folosit tot asa dupa un timp de la avene un gel de curata fata) chestia sa- repetat cu o acnee severa. imi aparea cosuri le simteam cum cresc mi-a desficgurat fata. ce am facut ca sa scap. am folosit brevoxyl si o crema de la vichy si sapun protex. dupa 1 an si ceva am reusit sa repar cat de cat fata. acum am dat peste saracia asta de prednison. am facut o forma ciudata de acnee. ceva care este pe sub piele care nu se duc nici cu brevoxyl. mi-au aparut cosuri si pe fata loc unde eu nu am avut niciodata. vreau sa va intreb este corecta la tenul meu cam gras frunte si nas sa ma spal cu sapun protex de 2 ori pe zi sau acest obicei favorizeaza sebumul si implicit acneea. este bine ca folosesc crema de la vichy normaderm de vreo 2 ani neintrerupt(in cazul meu a facut minuni). daca nu este corecta spalarea cu sapun ce sa folosesc pentru curatarea fetei(servetele demachianta sunt ok). inca o chestie ciudata, pe nas am porii cam dilatati eu zic destul de vizibil si am folosit si acolo crema normaderm.dupa 2-3 zile imi apar cosuri mici si nasul se inroseste. pe frunte nu am aceasta probleme din contra crema are un efect super asupra pielii, porilor.este posibil sa fie un proces de curatare dupa care treba sa se ameloreze daca continui cu crema sau lucrurile se for complica daca insist. in concluzie spuneti ca efectul prednison(sa-l ia naibii de medicament idiot) va trece de la sine? cum trebuie sa imi ingrijesc tenul. mentionez ca sunt de sex masculin si am 34 ani. va multumesc din suflet. P.S. de 1 an si ceva folosesc brevoxyl pe frunte dar cu mici pauze...pote sa imi afecteze cu ceva un tratament atat de lung cu aceasta crema. Tot cu brevoxyl am scapat de cosurile de pe spate. Efectele minunate ale terapiei cu oxigen oarecum.
0
03-06-2009, ora 16:30
problemeten
Nu este medic/terapeut
problemeten
"in mod normal, daca ati oprit prednison, lucrurile se intorc la normal" dupa cat timp se intorc la normal? am luat prednison 3 saptamani si am intrerupt brusc tratamentul. pot sa iau ceva care sa elimine compozitia chimica a medicamentului (prednison)? va multumesc
0
03-06-2009, ora 21:17
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
nu exista un chelator de prednison...adica ceva care sa l elimine din organism!
dupa o luna de la inrerupere ar rebui sa nu mai aveti probleme
0
04-06-2009, ora 11:25
problemeten
Nu este medic/terapeut
problemeten
am mai scris cate ceva si la comentariul Data: 03-06-2009, ora 16:21. daca se poate sa imi spuneti cate ceva si la nelamuririle pe care le am acolo. Va multumesc pentru raspunsuri.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.