aerosoli ventolin + bronho-vaxom??????

12-10-2010
andegelia
Nu este medic/terapeut
andegelia
Buna ziua. Fetita mea de 2 ani si 3 luni are prescriptie medicala pentru singulair, timp de 3 luni, flixotide si ventolin nebules. In timpul acestui tratament se poate administra bronho-vaxomul?
va multumesc
5 comentarii
0
25-10-2010, ora 14:01
claudiaana
Nu este medic/terapeut
claudiaana
Buna andegelina,

Nu sunt medic dar medicul copilului meu mi-a spus ca bronhovaxonul poate fi administrat indiferent de alta medicatie.
0
15-02-2011, ora 15:07
akinga1982
Nu este medic/terapeut
akinga1982
Sunt o mamaica disperata, am um baietel de 2 ani si 3 luni, si tuseste de o luna de zile., i-am administrat la inceput zinat, revigrip sirop de tuse si am facut aerosoli, cu ventolin si fixotide.
Dar tot tuseste, la inceput tuse cu mucozitati, iara acum seaca, nu stiu ce sa-i mai fac, la doctorul pediatru mi s-a spus ca nu se aude nimic la plamani... a fost verificat de 3 ori. Ce imi recomandati, si in momentul de fata facem aerosoli.multumesc
0
16-02-2011, ora 14:46
luizanka
Nu este medic/terapeut
luizanka
Noi am folosit Koflet. A dat roade. Sanatate!
0
30-03-2011, ora 14:02
myreille
Nu este medic/terapeut
myreille
Nu sunt dr, dar va dau un sfat...stai deoparte de bronchovaxom...sau alte stupizenii de genul...
0
13-06-2012, ora 09:39
falexfloro
Nu este medic/terapeut
falexfloro
Va recomand sa mergeti la alergolog, poate avea o alergie la ceva anume, ori in alimentatie, ori ceva de tip respirator. Si copilul meu a tusit 2 luni zi si noapte, la analizele din sange - panel pediatric IGe specific am descoperit alergie la proteina din laptele de vaca. Cereti sfatul medicului.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți