aerosoli ventolin + bronho-vaxom??????
Buna ziua. Fetita mea de 2 ani si 3 luni are prescriptie medicala pentru singulair, timp de 3 luni, flixotide si ventolin nebules. In timpul acestui tratament se poate administra bronho-vaxomul?
va multumesc
va multumesc
5 comentarii
Buna andegelina,
Nu sunt medic dar medicul copilului meu mi-a spus ca bronhovaxonul poate fi administrat indiferent de alta medicatie.
Nu sunt medic dar medicul copilului meu mi-a spus ca bronhovaxonul poate fi administrat indiferent de alta medicatie.
Sunt o mamaica disperata, am um baietel de 2 ani si 3 luni, si tuseste de o luna de zile., i-am administrat la inceput zinat, revigrip sirop de tuse si am facut aerosoli, cu ventolin si fixotide.
Dar tot tuseste, la inceput tuse cu mucozitati, iara acum seaca, nu stiu ce sa-i mai fac, la doctorul pediatru mi s-a spus ca nu se aude nimic la plamani... a fost verificat de 3 ori. Ce imi recomandati, si in momentul de fata facem aerosoli.multumesc
Dar tot tuseste, la inceput tuse cu mucozitati, iara acum seaca, nu stiu ce sa-i mai fac, la doctorul pediatru mi s-a spus ca nu se aude nimic la plamani... a fost verificat de 3 ori. Ce imi recomandati, si in momentul de fata facem aerosoli.multumesc
Noi am folosit Koflet. A dat roade. Sanatate!
Nu sunt dr, dar va dau un sfat...stai deoparte de bronchovaxom...sau alte stupizenii de genul...
Va recomand sa mergeti la alergolog, poate avea o alergie la ceva anume, ori in alimentatie, ori ceva de tip respirator. Si copilul meu a tusit 2 luni zi si noapte, la analizele din sange - panel pediatric IGe specific am descoperit alergie la proteina din laptele de vaca. Cereti sfatul medicului.
Alte subiecte recente din această secțiune:
- 0Întârziere în vorbire/Autism?
- 0Bebe face scaune moi
- 1Întrebare
- 1Ajutor sunt disperata! Mă întreb dacă fetița ar putea avea autism.
- 0Baietel de 1, 5 ani nu răspunde când este strigat și nu arata cu degetul
- 1Bebe nu se ridica in picioare
- 1Anxietate si frica de straini