alergie la prezervative

31-07-2007
gabitza05
Nu este medic/terapeut
gabitza05
dupa cum am mai precizat shi in alt mesaj.sunt o persoana f alergica...praf...fum.polen...anumitzi detergentzi..etc...este posibil sa fiu alergica shi la anumite prezervative...sau la substantzele din care acestea sunt facute?...ptr k mi-au aparut nishte bubitze...roshii..care ma mananca...dupa ce am avut contact sexual cu iubitul meu.shi am folosit prezervativ.astept un raspuns.ms anticipat.
3 comentarii
0
01-08-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Da, este posibil, alergia la prezervativ nu este chiar atât de rară. De fapt, este vorba de alergie la latex, materialul din care este făcut prezervativul. Dacă este într-adevăr vorba de alergie la latex (cel mai uşor vă daţi seama comparând cu situaţia în care nu folosiţi prezervativul), atunci aveţi de ales între 2 soluţii:
-folosirea altei metode de contracepţie, sau
-utilizarea unor prezervative care nu sunt din latex, aşa cum este Tactylon sau prezervativul de poliuretan. Acestea însă se găsesc greu.

Trebuie avut în vedere că alergia la latex este pusă în legătură cu utilizarea anumitor aditivi alimentari, în special MGS (=monoglutamat de sodiu), potrivit unui studiu foarte credibil.
0
01-10-2010, ora 17:27
v|ady
Nu este medic/terapeut
v|ady
Sunt un barbat perfect normal si sanatos, am o igiena perfecta dar am o "alergie" la prezervative. Problemele apar in momentul in care incerc sa pun prezervativul iar erectia dispare aproape instant. In alte circumstante nu am deloc probleme de erectie, sunt multumit de actul sexual (de aprox 2 ore). Mentionez ca nu sunt fumator, nu beau alcool si nici nu sunt prea stresat, pur si simplu nu ma impac bine cu guma, am incercat durex, love plus si nimic... ma puteti ajuta cu un sfat?
0
14-11-2011, ora 12:30
deni j
Nu este medic/terapeut
deni j
Buna ziua... sper sa datzi importantza comentariul meu pentru ca sunt disperata si chiar nu shtiu ce sa fac... cred k am alergie la latex pentru k dupa actul sexual protejat au inceput problemele si anume mancarimi in zona genitiala si in zona dimprejurul ei si de asemenea aparitia unei bubite in zona genitala...va rog frumos sa-mi spunetzi ce tratement pot lua pentru ca mancarimile acestea sunt insuportabile...va multzumesc anticipat!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Antibioticele în exces pot crește riscul de apariție a alergiilor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.