Alergie sau boala a pielii?

17-10-2009
vw
Nu este medic/terapeut
vw
Buna ziua,

Probabil ca legat de problema mea sunt deja deschise alte topicuri, asa ca i-mi cer scuze pentru deschiderea a inca unuia!

De cateva luni imi apar la sub brat si pe piele intre picioare, niste iritatii.

Initial apar ca pete rosiatice, insotite de mancarimi; apoi, in zona respectiva, pielea se albeste si se cojeste. Dupa care pare vindecata! Insa, dupa o perioada de cateva saptamani, recidiveaza.

Dermatologul mi-a recomandat un tratament cu Nizoral si Triderm. Acestea doua au efect, insa numai periodic.

La a doua vizita, dermatologul mi-a prescris pastile Aerius, si m-a intrebat daca au aparut si deformari ale unghiilor.

De asemenea, dumneaei, ptr. ca era o doamna, mi-a spus ca este o boala (alergie) preponderent a barbatilor si ca nu este contagioasa!

Va rog, puteti sa-mi spuneti daca tratamentul este potrivit pentru astfel de afectiuni, sau ar trebui ceva mai mult? din pacate, nu i-mi amintesc definitia bolii, si nici nu am reteta cu mine.

Va multumesc anticipat pentru raspuns si rabdarea de a citi lunga descriere a simptomelor.
8 comentarii
0
17-10-2009, ora 20:16
vw
Nu este medic/terapeut
vw
Buna ziua,

Revin cu definitia infectiei: Dermatomicoza. Va multumesc!
0
18-10-2009, ora 20:56
Amalia24
Nu este medic/terapeut
Amalia24
incaltamintea inchisa si materialele sintetice favorizeaza aparitia acestei infectii fungice(acolo unde se gaseste un mediu umed si neaerisit).o solutie ar fi imbracamintea din bumbac (bluze, sosete)spalate la temperaturi mai mari si calcate.
Numai bine.
0
21-10-2009, ora 21:31
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Poate fi utilizat Lamisilul sau Travocortul, in locul Tridermului, timp de 30 zile, intr-o singura aplicatie pe zi, seara.
0
22-10-2009, ora 19:36
vw
Nu este medic/terapeut
vw
OK. Va multumesc pentru sfaturi! O zi buna!
0
06-01-2010, ora 11:41
sonja
Nu este medic/terapeut
sonja
.buna ziua, ma confrunnt k o boala de piele de aproximativ 2 ani, ideea este ca am cosultat foarte multi medici dermatologi,...da stiti cum este fiecare cu parerea lui.si nici un rezultat bun,.habar nu am cum se numeste afectiunea,...unii mi au spus pitiriazis.sau psoriazis, da stiti eu sunt cam tanara pt asa ceva, cum ar fi psoriazis.ideea este ca am o groaza de pete rosii pe brate, fata, picioare, care imi provoaca mancarimi si uscarea a pielii...nu conteaza perioada anului, le am mereu si imi sunt foarte proeminent inaintea perioadei menstruale...este posibil k si locul de munca sa mi le agraveze, sunt sportiva..va rog sa ma ajutati k un sfat.am incercat toate tratamentele posibile.de xyzal nu vreau sa mai aud...sau tot felu de creme aplicate local cum ar fi advantan, credeti ca tre sa apelez la niste teste de alergologie, sau trebuie sa renunt la anticonceptionale..va multumesc astept un sfat
0
12-01-2010, ora 18:20
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Din ce localitate sunteti ?
0
12-01-2010, ora 22:21
sonja
Nu este medic/terapeut
sonja
multumec mult..sunt din galati.vineri merg sa mai cord o sansa unui alt dr.dermatolog., am inteles ca este foarte priceupt..sper sa nu fie ca ce i pe care i am tot vizitat.tot respectul, fiecare k meseria lui, nu vreau sa zicnesc pe nimeni doar ca eu nu mai scap de alergie..kare mai nou nu mi se mai calmeaza cu nimik..
0
14-01-2010, ora 16:52
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Succes!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar alergiile?
  • Potențial tratament pentru mâncărimea cronică
  • Antibioticele în exces pot crește riscul de apariție a alergiilor
  • De ce mă mănâncă pielea? (cauzele pruritului)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.