alopecie universala

eu am fost diagnosticata cu alopecie universala! am urmat un tratament prednison, echilibra, anacaps, aspasia, alopexy 2%! am un baietel de 4 ani! si as vrea ca sa fac inca un copil! exista riscul ca sa il afecteze aceste tratamente pe care le-am urmat! tratamentul la-m intrerupt pe deata de 21-12-2013! si exista riscul ca si copilul sa se nasca cu alopecie universala?va multumesc frumos! va rog ajutatima! raspunzandumi la intrebari! o zi buna!
1 comentarii

imi raspunde si mie cineva? va rog! imi poate afecta aceasta alopecie universala ? vreau ca sa mai fac un copil! va multumesc

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.

HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 7alopecie cicatriciala
- 3alopecie seboreica
- 10Alopecie difuza
- 4nev papilomatos, alopecie, dermatita seboreica
- 6Solutii impotriva caderii parului pt adolescenti
- 9de ceva timp a inceput sa imi cada foarte mult parul
- 22Subtierea parului
- 1alopecie la adolescent
- 0Alopecie barba
- 3alopecie universala
- 0Alopecie & Par corporal