AM NEVOIE DE SFAT URGEEENT

14-01-2011
Sunshine_G
Nu este medic/terapeut
Sunshine_G
Am de gand sa intrerup anticonceptionalele(microgynon), mai am 3 pastile si termin blisterul, si asi vrea sa stiu daca urmaroarea sapt mai pot avea contact sexual fara sa folosecs alta metoda de protectie ca si eratunci cand incepeam un nou blist
Va multumesc anticipat!
2 comentarii
0
14-01-2011, ora 23:39
tamy33
Nu este medic/terapeut
tamy33
buna sunshine. nu sunt cadru medical, in schimb am luat microgynon ani de zile. in primul rand de ce vrei sa renunti la anticonceptionale daca ti-e teama de sarcina? si in al doile rand din cate-mi amintesc eu blisterul are 21 de pastile, deci 7 zile dupa esti asigurata din p.v contraceptiv, daca ai un ciclu regulat bineinteles. oricum citeste cu atentie prospectul ca acolo ar trebui sa ai toate raspunsurile. si ti-am spus eu am luat ani de zile si a fost f. eficient. si nici cu efecte negative asupra aparatului reproducator, sau al greutati ( de care se tem multe femei, ba chiar am slabit in perioada cat le-am luat). cand le-am intrerupt in 2-3 luni am ramas insarcinata fara probleme ( de 2 ori).
0
15-01-2011, ora 17:25
Sunshine_G
Nu este medic/terapeut
Sunshine_G
Buna tamy33.Trebuie sa intrerup administrarea pastileleor deoarece am facut un tratamend de la endocrinolog de 3 luni si mi-a zis k dupa ce termin tratamentul sa revin si sa-mi faca un ecograf si pt a avea un rezultat clar la ecograf
trebuie sa intrerup o luna pastilele.Nu ma tem de efectele lor ca le iau de 2 ani si nu am avut probleme.Mi-au fost prescrise de cadru medical si m-am simtit sooper, doar ca acum a aparut aceasta "problemuta"
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.