Am probleme cu stomacul.

05-09-2013
danna5
Nu este medic/terapeut
danna5
Bună ziua!Totul a început cu o diaree, a continuat cu dureri abdominale şi de ovare.Ei bine, ieri m-a durut stomacul toată ziua, iar azi ma doare sub coaste.
Nu înţeleg ce am!Mulţumesc
9 comentarii
0
05-09-2013, ora 08:52
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
ai mancat multe fructe FARA sa mananci altceva?sau cate putin altceva?
ai mancat mancaruri grase, praji sau de prin dif restaurante etc...aminteste-ti
ai baut must?

propunere:
ia Furazolidon, NoSpa si Colebil pt ati rezolva situatia.

bea ceai din menta, paine praji. si un gratar din piept de pui
0
05-09-2013, ora 08:56
danna5
Nu este medic/terapeut
danna5
Da, da am mâncat multe fructe fără să mănânc altceva, beau multe sucuri, de doar două zile m-am lăsat.
0
05-09-2013, ora 09:00
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
NU te mai intrece cu gluma pt a tine aceste diete...
acum.iti va trece..

propunere:
ia Furazolidon, NoSpa si Colebil pt ati rezolva situatia.
(daca mai e cazul si NU ti-a trecut)

bea ceai din menta, paine praji. si un gratar din piept de pui -
pana-ti revii si mananca apoi...de toate..
o zi buna
0
05-09-2013, ora 09:31
danna5
Nu este medic/terapeut
danna5
Nu mi-am revenit, durerea de stomac a apărut din nou.O să ţin cont de sfaturile tale!Mulţumesc mult!
0
05-09-2013, ora 14:23
danna5
Nu este medic/terapeut
danna5
P.S: Am scurgeri vaginale mult mai mari si sunt galberne, inainte erau albe.Ce sa insemne asta?
0
05-09-2013, ora 15:42
Lenca 21
Nu este medic/terapeut
Lenca 21
Buna!am si eu o problema de stomak de vreo 2 luni am de atunci am si slabit 8 kg.Totul sa inceput 2 luni in utma cind am observat ca am slabit in o saptamina 4 kg, apoi au inceput dureri de stomak.Mam adresatt la medik si am trecul ultrasonografia si mia spus ca fierea curge in stomak, apoi am dat niste analize si mi sa spus ca am helicobacter-pylori am urmat tratament si stomacul nu mia trecut, apoi ma trimis medicul gastrolog sa trec gstroscopia si mia spus ca am gastrit am urmat tratament dar durerile nu au trecut si simt ca se zbate ceva.Va rog sa ma ajutati, sunt disperata am urmat tot felu de medikamente si nu stiu ce am.Ce se zbate la mine in stomak? Si am uitat sa va spun ca tot de vreo 2 luni in urma de cind a aparut durerile la stomak de atunci sa schimbat si ciklu menstrual.Inainte se incepea dintro data adica cind se apropia data sau peste vreo 2 zile si avea o culoare normala da ceste 2 luni primele 4 zile era asa ca niste eliminari da de culoare cafeniu aproame negru apoi aveam ciclu normal da de data asta adica a 3 oara deja 5 zile am eliminari asa cafenii-negre da ciclu pare ca nu se mai incepe.Va rog din toata inima sa ma ajutati, ce pot sa am?
0
05-09-2013, ora 17:04
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
pt Lenca 21:
ai slabit 8 kg in 2 luni si nu-i ok- ma gandesc
- helikobacter Nu duce si la slabire...te doare...am avut si eu..;
fa-ti analiza din scaun si-n aceeasi zi primesti si rezultatul (costa 35 lei)
si vezi daca mai ai helicobacter;
intrebare:
ai luat medicamentele DUPA ce ai mancat?!
sau nici nu prea mananci?
asta pt ca acest tratament are medic puternice..zic

CE ti-a zis dr de familie?
te stii si cu alte boli?

scrie si varsta, ca sa-ti poata raspunde un medic

mergi si la un control ginecologic

sanatate maxima-ti doresc
0
05-09-2013, ora 17:46
Lenca 21
Nu este medic/terapeut
Lenca 21
Am 21 ani.Pina vara aceasta nu am avut niciodata nici o boala, nici o durere de stomac niciodata.de mincat maninc normal chiar as spune ca maninc mai des fiindca am senzatia de foame permanenta.Medicul de familie si gastrologul spune ca o urmatoare analiza la helicobacter trebuie sa o fac peste jumatate de an.pentru helicobacter am primit:pilobact neo, doprochin si fluconazol 2 pastile, dar nu am tinut cont de masa fiindca medicul nu nia mentionat.spunemi te rog daca ai avut helicobacter tot asa aveai senzatia de foame si dureri in abdomen?
0
05-09-2013, ora 21:28
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Lenca, da.asa dureri am avut (fara scaderea in greutate)..

am avut alt tratament (mai puternic.cred) si de aceea
mi s-a precizat ca, trebuie sa iau medicamentele dupa ce mananc ceva
si sa beau multe lichide-apoi
si-am primit si OMEZ...inca 2 sapt dupa...terminarea tratamentului

dupa o luna am repetat analiza din scaun si este ok

ceeace nu-i ok si eu-in locul tau- as merge iar la dr de fam...sau/si la un specialist
explicandu-i CAT ai scazut in greutate in doar 2 luni

iti doresc sa-ti fie bine
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.