am racit sau ce poate fi?

25-02-2013
Ella92
Nu este medic/terapeut
Ella92
din vagin mereu imi curge un lichid alb, uneori poate fi chiar inchegat, adica bukati, uneori are o culoare verzue deschis, , , , va rog sa ma ajutati, ce poate sa fie ?astept sfatul unu medic
5 comentarii
0
25-02-2013, ora 21:11
Ionyssa
Nu este medic/terapeut
Ionyssa
Nu sunt medic dar du-te urgent la unul!! Poti sa ai o simpla candidoza sau altceva, mult mai nasol. Secretia e urat mirositoare? Ai senzatii de mancarime/arsura?
0
25-02-2013, ora 21:16
Ella92
Nu este medic/terapeut
Ella92
are numai un miros urit, dar NU am senzatii de minkarime si usturime
0
25-02-2013, ora 21:38
bestyutza79
Nu este medic/terapeut
bestyutza79
Secretiile vaginale abundente, cu o consistenta neobisnuita (grunjoasa, branzoasa sau apoasa) si culoare gri-albicioasa sau alb-verzuie sunt semne ale unei infectii. Consulta un medic cat mai urgent!!!
0
25-02-2013, ora 22:39
Ionyssa
Nu este medic/terapeut
Ionyssa
Daca are miros de peste stricat, este Gardnerella. Nimic grav, se trateaza. Nu mai face spalaturi vaginale daca nu-ti recomanda medicul. Iti distrugi flora.
0
25-02-2013, ora 23:21
bestyutza79
Nu este medic/terapeut
bestyutza79
Cel mai probabil nu e vorba despre Gardnerella(se manifesta prin secretii cenusii sau albicioase si mancarimi genitale)..E important sa mergi la medic, dar ca sa-ti faci o idee despre problema cu care te confrunti fac urmatoarele precizari:
- scurgerea alba si branzoasa indica de obicei ca este vorba despre candidoza
- scurgerea galben-verzuie, spumoasa si care miroase urat se datoreaza de obicei tricomoniazei;
- scurgerea inconsistenta, de culoare alb-gri si iz puternic de peste indica o vaginoza bacteriena.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și: