amenoree de trei luni

20-08-2014
04092010
Nu este medic/terapeut
04092010
buna.in urma cu ceva timp am luat yasmin timp d 6 luni dupa care menstruatia nu a mai venit 3 luni.am luat duphaston si urmatoarele 3 luni menstruatia mi-a venit. acum sunt aproape 3 luni de cand nu mi-a mai venit chiar dak am luat duphaston, mentionez k am dureri foarte mari de cap si bufeuri de caldura.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Amenoreea - lipsa menstruației
  • Menopauza
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.