Anemie
Doresc un raspuns mai bine zis un sfat.
Am primit tratament pentru anemie cu ferro folgama si magnelact, mi sau terminat dar tot aceleasi simptome le am ca inainte. Rezultatele analizelor sunt la medic la fisa dar am retinut ca am lipsa de fier si o anemie foarte mare in urma unei hemoragii si am mai retinut ca hematocritul este 25 nu stiu ce inseamna asta, medicul este in cocediu si nu vine numai din 1 feb. si nu am unde sa merg pana atunci.
La farmacie mi-ai zis ca pot sa iai medicamentele in continuare sau sa inlocuiesc ferro folgama cu ferogradumet.
Care este mai bun sau care-si face efectul mai repede?
Ce-mi recomandati?
Am primit tratament pentru anemie cu ferro folgama si magnelact, mi sau terminat dar tot aceleasi simptome le am ca inainte. Rezultatele analizelor sunt la medic la fisa dar am retinut ca am lipsa de fier si o anemie foarte mare in urma unei hemoragii si am mai retinut ca hematocritul este 25 nu stiu ce inseamna asta, medicul este in cocediu si nu vine numai din 1 feb. si nu am unde sa merg pana atunci.
La farmacie mi-ai zis ca pot sa iai medicamentele in continuare sau sa inlocuiesc ferro folgama cu ferogradumet.
Care este mai bun sau care-si face efectul mai repede?
Ce-mi recomandati?
2 comentarii
Ferro Folgamma. Cat timp ati luat tratamentul ? Se ia luni de zile si se asociaza obligatoriu cu Vit C.
Am luat trei luni.Acum am refacut analizele si anemia persisita.
Mi sa recomandat in continuare inca trei luni cu ferogama folic.
si dupa cele trei luni o pauza de 10 zile si pe urma repetarea analizelor.
Pana la corectarea totala a anemiei se va urma acest procedeu.
Mi sa recomandat in continuare inca trei luni cu ferogama folic.
si dupa cele trei luni o pauza de 10 zile si pe urma repetarea analizelor.
Pana la corectarea totala a anemiei se va urma acest procedeu.
Alte subiecte recente din această secțiune:
- 1Intrebare medicamente psihiatrice
- 1Probiotice
- 1Intrebare suplimente alimentare
- 1Talpa amortita