antibioticul si anticonceptionalul

05-11-2007
daniela loredana
Nu este medic/terapeut
daniela loredana
am luat ampicilina 250 mg...3 pastile...in prima zi cand am inceput o noua placheta...anuleaza cumva efectul anticonceptionalului...anticonceptinalul este yasmin
2 comentarii
0
05-11-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nu este exclusă o interacţiune în acest caz. Este bine să vă protejaţi suplimentar în perioada în care luaţi Ampcilină şi încă 7 zile după aceea.
0
06-11-2007, ora 00:00
ANDRA22
Nu este medic/terapeut
ANDRA22
scrie si in prospectul anticonceptionalului ca antibioticul POATE diminua efectul pilulei. mai bine te protejezi suplimentar decat sa ai neplaceri apoi.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.