ROmedic Black Friday:  reduceri la serviciile de promovare a cabinetelor, clinicilor și firmelor medicale

Anticonceptionale

28-11-2017
C1
Nu este medic/terapeut
C1
Buna, am luat anticonceptionale de o săptămâna, am inceput din prima zi de menstruație, dar, sângerarea nu mi s-a oprit încă, tot continua cu fluxuri mici. De obicei nu dura o săptămâna, ci maxim 5 zile. Ar putea fi din cauza anticoncepționalelor? Nu mi se potrivesc? Sau este din cauza ca am întreținut relații sexuale pe perioada menstruației, acte destul de dese..? Am și o durere de stul de insuportabila la întreținerea de acte sexuale, cel putin pe perioada menstruației. Știți care ar putea fi cauza?
2 comentarii
0
29-11-2017, ora 20:18
Dr. Moise Oana
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Moise Oana
Indicat ar fi sa nu aveti contacte in timpul sangerarii tocmai pentru a nu favoriza infectii si inflamatii pelvine iar sangerarea se poate prelungi din cauza contraceptivului dar nu inseamna ca nu vi se potriveste.
0
30-11-2017, ora 00:29
C1
Nu este medic/terapeut
C1
Am fost și mi-am făcut ecografie și mi s-a spus ca am o mica rana pe Colul uterin.. ar putea fi și din cauza asta?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Mit: Nu poți rămâne însărcinată în timpul menstruației
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.