Anticoncepționale

18-11-2018
EPN09
Nu este medic/terapeut
EPN09
Buna seara, am 18 ani si am început sa iau anticoncepționale luna trecută pentru prima data, am terminat prima folie de 21 de pastile iar in pauza de 7 zile am avut constant scurgeri maronii, in mod normal menstruația trebuia sa îmi vina ieri, astăzi fiind deja la a 4 pastila din a 2 a folie, si nu mi a venit am înțeles ca acele scurgeri pot fi menstruația si as vrea sa știu dacă sa îmi fac griji sau este normal. As vrea sa mai Menționez ca am uitat sa încep următoarea folie in a 8 a zi si am început a 9 iar după 3 zile am avut contact sexual si dacă ar trb sa îmi fac griji sau pastilele si au făcut efectul, mulțumesc!
1 comentarii
0
23-11-2018, ora 23:47
EPN09
Nu este medic/terapeut
EPN09
Ma puteți ajuta?
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.