Anticonceptionale

23-03-2021
Paula90
Nu este medic/terapeut
Paula90
Am 5 luni de când iau anticonceptionale si acum e prima lună când menstruația nu dă niciun semn sa apară, sunt in pauza de 7 zile, a treia zi. Iau logest. Menționez ca am luat mereu la aceeași ora și nu am ratat nicio pastila
2 comentarii
0
27-03-2021, ora 16:10
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Anticonceptionalele si steriletul produc avorturi timpurii, in primele doua saptamani dupa formarea embrionului. Acesta nu mai poate sa nideze de uter si este expulzat. Folositi prezervativ.
0
05-04-2021, ora 10:13
Paula90
Nu este medic/terapeut
Paula90
În a patra zi mi-a venit menstruația dar a durat foarte puțin, 2 zile. Ce ar trebui sa însemne?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.