anticonceptionale + antibiotic in perioada de pauza

06-06-2011
yzk
Nu este medic/terapeut
yzk
buna ziua! am o infectie in gat si trebuie neaparat sa fac tratament cu antibiotic cred ca nu imi trece cu nimic altceva. Am inteles ca daca folosesc anticonceptionale trebuie sa ma protejez suplimentar pe perioada tratamentului + 7 zile dupa. Problema este ca la mine s-a nimerit sa trebuiasca sa fac acest tratament in perioada de 7 zile de pauza. Cum procedez in acest caz?
3 comentarii
0
06-06-2011, ora 08:32
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nu orice asociere a anticonceptionalelor cu orice antibiotic presupune precauţie, ci numai asocierile cu anumite antibiotice. Dacă antibioticul pe care îl luaţi intzeracţionează cu anticoncepţionalele, atunci trebuie să vă consideraţi insuficient protejată în toată perioada în care luaţi antibiotic şi încă 7 zile după aceea.
0
06-06-2011, ora 14:16
yzk
Nu este medic/terapeut
yzk
amoxicilina iau
0
06-06-2011, ora 14:17
yzk
Nu este medic/terapeut
yzk
pardon, amoxacilina :))) vroiam sa zic. Interactioneaza?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.