anticonceptionale + antiinflamatoarele.. sarcina?

06-07-2012
johanna12
Nu este medic/terapeut
johanna12
Buna ziua, sunt in pauza de anticonceptionale (iau de 8 luni).In fiecare pauza imi vine a 4 a zi, pauza aceasta mi-a venit a 4 a zi seara cateva pete rosii si pana dimineata nu mi-a mai curs decat tot asa, cateva picaturi.
Mie de obicei, dupa primele picaturi veneau cheagurile si menstruatia in toata regula, insa acum nimic.
Este posibil o sarcina?
Le-am luat pe toate 21 corect, la aceasi ora, nu am vomitat, nu am avut diaree, nu am luat decat 3 ibuprofen care din cate stiu eu nu interactioneaza.
multumesc!
5 comentarii
0
06-07-2012, ora 13:35
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nu aveţi motive să suspectaţi o sarcină. Folosirea mai îndelungată a anticoncepţionalelor duce, cu timpul, la scăderea menstruaţiei atât ca flux cât şi ca număr de zile, mergând până la suprimarea ei completă prin apariţia hipotrofiei uterine (adică: nu mai sângerează fiindcă nu mai are ce sângera). Din fericire, în majoritatea cazurilor această situaţie este reversibilă, adică, după mai multe luni de la întreruperea hormonilor, uterul se reface.
0
06-07-2012, ora 15:11
johanna12
Nu este medic/terapeut
johanna12
Va multumesc din tot sufletul! Pe parcursul zilei am umplut un absorbant si m-a durut putin burta ca de obbicei.
Multa sanatate va doresc!
0
21-07-2012, ora 13:17
lavinia l
Nu este medic/terapeut
lavinia l
este posibil sa fiu insarcinata?pe 1 mai am avut un contact sexual neprotejat, a doua zi-cam la 13-14 ore dupa am luat postinor(a doua pastila am luat-o la fix 12 ore dupa prima), tocmai se terminase menstruatia(26-30 mai).pe 21.05.a venit.a tinut 3 zile, nu a fost la fel de abundenta si au fost si niste pete maronii-dupa ce am luat pastila au aparut si efectele acestia--sanii mariti si durerosi-si tensiune la nivelul lor, oboseala, somnolenta.de obicei menstruaia dura 5-6 zile(cand eram mai streasata-4 zile).pe 20.06...din nou.3 zile si la fel..nu foarte abundent, cu intreruperi, cu f putine pete maronii..intre timp ma mai durea in partea stanga sau dreapta.sanii nu m-au mai durut(era simptomul care anunta de obicei).acum pe 19 a venit foarte abundent, ieri s-a oprit si azi sunt scurgeri maronii, iar dimineata m-a durut burta.
exista sanse foarte mari sa fiu insarcinata sau sa fie inca efectele postinorului?abia saptamana viitoare as putea sa ma duc la o control amanuntit...eventual ecografie sa vad daca este sarcina..am facut 2 teste de sarcina intre timp-pe 14 si pe 16 luna asta-amandoua negative..multumesc
0
28-09-2012, ora 16:41
alexma
Nu este medic/terapeut
alexma
buna ziua!am si eu o mica problema.trebuia sa mi vina menstruatia in jurul datei de 20sept, insa mi a debutat pe 24 cu o scurgere foarte redusa cantitativ. am zis ca e inceputul si ca va incepe sa mi curga normal dar nu s a intamplat asa. in continuare, de 3 zile am doar o scurgere aproape innexistenta in locul menstruatiei obisnuite. precizez ca m am protejat cu prezervativ in luna ce a trecut. care poate fi cauza?(mentionez ca e prima luna fara anticonceptionale, dupa 6luni in care le am folosit ca si metoda contraceptiva). sa fie o dereglare? o posibila sarcina desi m am protejat.ajutati ma cun un raspuns va rog.
0
02-10-2012, ora 00:35
raluqa
Nu este medic/terapeut
raluqa
Sunt ptr prima data aici, nu stiu daca pun intrebarea la locul potrivit, dar as fi tare linistita daca mi-ar raspunde un medic, va rog...sunt fooarte speriata, nu sunt in tara, nu am cui sa adresez aceasta intrebare, decat prietenului meu..am cum sa fiu insarcinata ? Am inceput cu prima pastiluta yasmin, din prima zi a menstruatiei, la aceeasi ora fara nici o intrerupere. Sunt in pauza de 7 zile dupa primul blister, ultima pastiluta am luat -o acum 4zile. Nici astazi nu mi-a venit, doar ieri am avut o micuta, micuta pata roz..tin sa mentionez ca de vreo 2 sapt am sani mai tari decat de obicei..dureri de cap, de picioare...mi-e o frica groaznica :((ar fi posibil ? Ma gandesc doar la posibiliatatea de a ramane dinaintea luari anticonceptionalelor..dar totusi, pe cealalta parte..prima pastiluta am luat'o in prima zi a mentruatiei. sper ca intelegeti tot mesajul. va multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Diferența între sarcină și sindromul premenstrual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.