Anticonceptionale cu aceeasi compozitie ca si Karissa

30-09-2009
Roxannne
Nu este medic/terapeut
Roxannne
Buna ziua...Am si eu o mare rugaminte...Am 20 si de acum un an jumate am inceput sa iau anticonceptionale karissa si mi-au facut foarte bine, nu am avut nici un efect negativ de la ele, m-au ajutat sa scap si de cosuri...Dar de 2 luni am inceput sa iau altele Tri-cyclen lo (avand compozitia de 0.180 mg norgestimate/0.025 etinilestradiol, 0.215 mg norgestimate/0.025 mg etinilestradiol, 0.250 mg norgestimate/0.025 mg etinilestradiol)pentru ca m-am mutat din tara in canada si aici nu se gasesc karissa.De cand am inceput sa le iau sanii mi-au crescut tot mai mari si au inceput sa imi iasa cosuri...V-as ruga daca ma puteti ajuta sa gasesc alte anticonceptionale cu aceeasi compozitie ca si karissa.Multumesc...
6 comentarii
0
02-10-2009, ora 06:19
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Nu mai lua Tri-cyclen caci nu are acelasi dozaj hormonal ca si Karissa, cauta in farmacii Logest sau Harmonet.acestea au compozitii similare cu Karissa. In mod sigur Harmonet vei gasi acolo.Intrerupe pilulele pe care le iei acum, astepta ciclul urmator - timp in care cauti noul contraceptiv - si din prima zi de ciclu iei pilulele noi.Numai bine!
0
02-10-2009, ora 13:05
daniela86
Nu este medic/terapeut
daniela86
Buna.Am si eu o intrebare.Am fost la u control ginecolog acum 3 luni de zile, si mi-a gasit anexita chistica pe partea dreapta.Mi-a dat tratament printre care si contraceptive care trebuia sa le iau 3 luni de zile.Am luat tratamentul cu antibiotic, dar contraceptive nu am luat decat 2 luni desi tb sa iau 3.Dupa aceste 2 luni am facut o pauza de o luna, dupa care le-am reluat iar din prima zi cand mi-a venit mentruatia.Tin sa precizez ca am ciclu de 2 sapt desi iau pastile, Am fost din nou la alt medic mi-a dat sa iau clorocalcin sa stopez si mi-a zis sa intrerup si contraceptivele, si sa le reiau cand imi vine menstruatia urmatoare dar din a 5a zi de menstruatie..Mi-a zis ca le-am luat gresit daca le-am luat din prima zi, Ce sa fac?
Eu nu vreau sa le intrerup, Si pe prospect scrie ca se iau din prima zi de ciclu chiar daca s-a facut pauza de o lun. Iau YASMIN,
0
02-10-2009, ora 19:17
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Ai luat corect, din prima zi de ciclu.Ai gresit ca nu ai luat complet terapia, 3 luni si apoi sa te fi intors la control.Nici faptul ca schimbi fara motiv ginecologul nu-i bine.Nu intrerupe Yasmin, ia si Clorocalcin si vezi daca se reduce hemoragia si dispare; daca luni tot ai sangerare fara nici un fel de schimbare, intoarce-te la primul ginecolog si spune-i ce s-a intamplat.
0
02-10-2009, ora 19:25
daniela86
Nu este medic/terapeut
daniela86
Multumesc frumos pt raspuns.Tin sa precize ca nu a fost decat 7 zile cilu normal, iar in rest 3 zile a avut niste scurgeri maronii fara sange, iar ieri am avut iar o usoara sangerare.
0
03-10-2009, ora 07:35
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Atunci nu intrerupe Yasmin, ia-l inca o luna si in pauza de 7 zile mergi la primul ginecolog din nou, la control.Numai bine!
0
13-10-2009, ora 23:34
raluca e
Nu este medic/terapeut
raluca e
Buna ziua.
Folosesc anticonceptionale de aproape 6 ani, sunt acum la al 4-lea tip.
Am inceput sa iau Karissa din luna februarie(7 luni pauza inainte). Inainte luam Triquilar si ma simteam foarte bine, dar medicul mi-a recomandat sa le schimb cu Karissa, pentru ca am 25 de ani; sincer nu stiu exact care e legatura.
De cand am inceput administrare Karissa am observat acumulare in greutate, cca.5kg, dureri de cap, uneori stari de greata, si nu pot scapa de candida, indiferent ca fac tratament. In primele 2 luni se manifesta si o puternica retentie de lichid in corp, acum a intrat in normal, plus tensiune si durere in zona sanilor. In plus, in ultimele doua luni, s-a diminuat cantitatea de sange eliminata la aproape deloc (maxim un OB in total acumulat in 4-5 zile). Care este motivul? Am citit si prospectul si m-am speriat, nu am crezut ca exista atatea efecte edverse. Nu stiu ce sa fac acum, nu mai vreau experimente pe corpul meu, sa mai incerc alte pilule, m-as gandi chiar sa renunt la ele. As vrea foarte tare sa tratez si candida, am inteles ca nu pot scapa definitiv de ea, dar macar pe o durata cat mai lunga, e deja frustrant. Ce-mi recomandati? Cum s-ar puta comporta corpul imediat dupa renuntarea la pilule? Sunt riscuri mai ridicate de a ramane insarcinata decat in mod normal? Prin renuntarea la pastile voi reveni in mod natural la greutatea anterioara?
Multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.