Anticonceptionale DIANE 35

11-02-2010
JENIKA
Nu este medic/terapeut
JENIKA
Fiica mea are 18 ani si de doi ani ia aceste pastile la recomandarea medicului impotriva unui chist pe ovarul stang, dar si impotriva cosurilor. In urma cu un an a facut un control si chistul disparuse, dar nu a intrerupt tratamentul pt ca se teme sa nu-i apara iar cosurile. Ce reactii adverse ar putea sa aiba daca le ia in continuare? Pana acum nu a avut nici un fel de probleme. Ar trebui sa faca o pauza?
11 comentarii
0
11-02-2010, ora 14:18
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
în general se recomandă pauză măcar o dată pe an câteva luni, mai ales în cazul unor pastile cum sunt diane care au o concetraţie destul de mare de hormoni- practic trebuie lăsat ceva timp organismului să funcţioneze şi singur- măcar din când în când. Luate pe termen foarte lung anticoncepţionalele este posibil să aibă şi efecte negative- de la risc trombotic, afectare a fertilităţii, probleme la sâni etc
0
12-02-2010, ora 14:33
gladiola
Nu este medic/terapeut
gladiola
buna ziua.am 19 ani, si am inceput sa iau diane 35, pentru acnee fara recomandare medicului(mentionez k am mai luat acu un an si jumatate chloe, cu recomandare medicului care au aceaiasi compozitie k diane, desi difera numele).intrebarea mea este dak sunt contraindicatii in a folosi anticonceptionalele si a consuma in acelasi timp, ceai de coada soricelului, calului???
0
12-02-2010, ora 18:35
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
nu are nicio legătură cu ceaiul, dar ar trebui să mai consulţi medicul şi să mai faci şi pauză- diane sunt destul de puternice şi nu ar trebui să iei non stop, dacă consulţi medicul poate îţi va da ceva mai slab cum sunt yasmin sau jeanine- care sunt tot antiandrogenice
0
13-02-2010, ora 10:42
gladiola
Nu este medic/terapeut
gladiola
sunt la a 2 a luna diane 35, si intentionez sa fie si ultima luna, deoarece prima luna cand le-am luat am inceput din a 4a zi a ciclului, iar acum a 2 luna, mi sa schimbat durata menstrei. am avut menstruatie doar 3 zile(inainte dura aproximativ 5-6 zile) iar acum am o scurgere maronie.
0
13-02-2010, ora 10:47
gladiola
Nu este medic/terapeut
gladiola
Sunt la a 2 a luna diane 35, si intentionez sa fie si ultima luna, deoarece prima luna cand le-am luat am inceput din a 4 a zi a ciclului, iar acum a 2 a luna, mi sa schimbat durata menstrei. am avut menstruatie doar 3 zile(inainte dura aproximativ 5-6 zile) iar acum am o scurgere maronie. pot face bai si spalaturi cu ceai de coada soricelului, calului, galbenele pentru aceasta? are vreun rezultat? multumesc.
0
27-02-2010, ora 00:52
irina 2009
Nu este medic/terapeut
irina 2009
buna seara am i eu o intr si eu i au diane 35 de 2 luni la recomandare ginecologului si am palpitati noapte nu pot dormi mi le recomandat si din caua pilozitati sunt f bune pt a nu mai creste par pe cor este adevarat?plus k am fost la endoclinologie si mi a recomandat yasmine si prednison pentru ca am facut analizi si mi a zis k am hormoni masculi si trebuie eliminati.credeti ca trebuie sa continui cu amandoua ?multumesc si astept un ras
0
04-05-2010, ora 19:42
Annda
Nu este medic/terapeut
Annda
Buna!.iau diane de aproape un an..luna aceasta trebuia sa incep de alaltaieri dupa pauza de 7 zile...am uitat si am inceput de ieri cu pastila de luni. vreau sa stiu daca e posibil sa apara spootingul. ms
0
25-05-2010, ora 12:22
voly
Nu este medic/terapeut
voly
eu am folosit diane 35 scurt timp si am observat ca a inceput sami apara par pe fata si am intrerupt ca mia fost frica.acum as dori sa incep iar sa iau ca am auzit ca iese par si dupa aia dispare.ma lamureste cineva?si as vrea sal folosesc si ca anticonceptional eu il luam mai mult pt cosuri.ast raspuns
0
08-10-2011, ora 14:34
r0d1ca
Nu este medic/terapeut
r0d1ca
Buna ziua. Iau diane 35 din decembrie 2010 la recomandarea medicului pt probleme menstruale si il folosesc si drept contraceptiv. Nu am avut probleme pana acum. De fiecare data imi vine menstruatia in a5a zi de pauza. Beau si ceai de coada soricelului cu cateva zile inainte de menstruatie si pe timpul menstruatiei pt a nu avea dureri. Luna aceasta nu mi-a venit inca ciclul desi sunt in a 6 a zi de pauza. Am intretinut relatii sexuale dar pastilele le-am luat in fiecare zi la ora fixa si nu vad de ce sa apara problema aceasta. Nu stiu daca dupa cele 7 zile de pauza (in caz ca nu imi va veni menstruatia) daca sa incep in continuare urmatoarea folie de pastile. Se mai intampla sa intarzie sau e cazul sa ma alarmez ? As dori un raspuns. Multumesc!
0
20-10-2011, ora 08:42
madyrzv
Nu este medic/terapeut
madyrzv
buna as avea si eu o intrebare am 18 ani si de aproape doua luni am inceput sa iau diane 35 pt problema cosurilor dar si cea a protectiei.le-am inceput si dupa ce am terminat primul blister am inceput sa am niste usturimii ingrozitoare dureri si scurgeri vaginale maronii urat mirositoare am citit prospectul si am vazut ca aceste simptome sunt trecute la reactii adverse si ca ar trebui sa imi treaca dupa trei cicluri menstruale ce ar trebui sa fac?dati-mi un sfat ceva
va multumesc
0
20-10-2011, ora 08:57
madyrzv
Nu este medic/terapeut
madyrzv
in plus de asta am facut pauza de sapte zile si a 4 zi mi-a venit menstruatia trebuie sa incep alt blister?de pe prospect nu am inteles mare lucru va rog e urgent
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.