Anticonceptionale pentru acnee

23-01-2015
RN
Nu este medic/terapeut
RN
Buna seara, iau de 4 luni anticonceptionale Belara pt acnee si sunt foarte multumita in privinta acneei, dar menstruatia e foarte dereglata si aproape inexistena si nu stiu de ce..si as mai vrea sa stiu daca m-ar putea afecta pe termen lung acest tratament.Va multumesc!
1 comentarii
0
24-01-2015, ora 23:10
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
http://forum.romedic.ro/prod/Marturii_despre_anticonceptionale_083575.html
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Acneea la bebeluș
  • Influenta alimentatiei asupra dezvoltarii acneei
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Coșurile (acneea)
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • Cum procedezi dacă ai uitat o pilulă anticoncepțională?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.