Anticonceptionale si dureri de san va rog un raspuns

18-08-2012
safe
Nu este medic/terapeut
safe
Din ce cauza incep sa ma doara sanii de la jumatatea blisterului de logest?alte reactii secundare nu am.oare nu mi se mai potrivesc?
5 comentarii
0
19-08-2012, ora 00:26
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Durerea de sâni nu reprezintă o contraindicaţie a anticoncepţionalelor dacă:
-este simetrică
-se manifestă ca tensiune
-nu coexistă cu noduli. Nici cu modificări de consistenţă şi culoare. Nici cu ombilicarea mameloanelor (intrarea lor spre înăuntru).

Deci, tot ce trebuie să faceţi este palparea periodică a sânului. O suplimentare a aportului de vitamina B6 va face ca durerea sa fie mai putin suparatoare.

Daca, insa, pe langa simptomele strict legate de sani, ati mai observat:
-crestere in greutate
-imbibitia tesuturilor (ca si cand pielea ar fi mai groasa)
-scaderea apetitului sexual si
-depresie fata de perioada cand nu luati anticonceptionale

Atunci inseamna ca ar fi timpul fie sa schimbati anticonceptionalul, fie, inca mai bine, sa schimbati metoda anticonceptionala.
0
19-08-2012, ora 14:52
safe
Nu este medic/terapeut
safe
Multumesc mult pentru raspuns! Nu am crescut in greutate, nu am depresie. Totul e in regula, mai putin durerea aceasta la sanul drept (acesta ma doare intotdeauna mai tare decat cel stang, o data cu aparitia simptomelor premenstruale), durere care nu este intensa, insuportabila dar o simt. Va multumesc !
0
19-08-2012, ora 14:54
safe
Nu este medic/terapeut
safe
As mai avea o intrebare, anticonceptionalele afecteaza rezultatul analizelor pentru tiroida? Ar trebui sa le intrerup inainte de a-mi face analizele sau nu au legatura hormonii tiroidieni cu progesteronul si estrogenul? Va multumesc!
0
20-08-2012, ora 09:35
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
In niciun caz nu intrerupeti anticonceptionalele pentru efectuarea analizelor. Tot ceea ce aveti de facut este sa informati medicul care interpreteaza rezultatele ca luati anticonceptionale.
0
20-08-2012, ora 14:34
safe
Nu este medic/terapeut
safe
Am inteles!va multumesc tare frumos!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  • De ce mă dor sânii?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.