anticonceptionale si efectele lor

29-09-2009
suspecta
Nu este medic/terapeut
suspecta
Buna ziua!
Am si eu o intrebare la dumneavoastra am luat novinette timp de 6 luni de zile consecutiv pt k aveam probleme mari cu dureri de burta si de sani innainte de ami veni.
In toate aceste luni de cand am luat novinette nu am mai avut aceste probleme dar acum ma afluin perioada de trei luni de pauza care trebuie facuta
Este prima luna de pauza de cand am intrerupt antic si mi-a venit dar am o durere insuportabila de burta si mi-au aparut iarasi si durerea de sani dar aceasta este suportabila, intrebarea mea este daca fac pauza decat luna aceasta si luna viitoare cand o sa imi vina incep anticonceptionalele are ceva?pot aparea efecte nedorite pt k nu fac p[auza de 3 luni?
Va rog din suflet sa ma lamuriti si pe mine
Va multumesc anticipat
6 comentarii
0
30-09-2009, ora 18:06
axiela21
Nu este medic/terapeut
axiela21
Nu sunt specializata in domeniu, dar am auzit din multe parti ca nici nu e absolut necesara aceasta pauza. Cu toate astea sunt de acord cu ea dar cred ca e suficient daca faci o luna pauza doar, mai ales ca ai aceste dureri.Eu auzisem ca e bine sa faci pauza de 2 luni la un an deci e ok.
0
11-10-2009, ora 22:05
suspecta
Nu este medic/terapeut
suspecta
Multum, esc tare mult axiela 21 dar asi dori un raspuns concret de la un specialist daca se poate
0
15-10-2009, ora 14:43
CorinaAndra
Nu este medic/terapeut
CorinaAndra
fa pauza, ginecoloaga mi-a zis ca e absolut necesara orice ar minti astia de la companiile de anticonceptionale. a zis ca risc sa am probleme de fertilitate in viitor si tot felul de altele daca nu fac pauza. sora-mea e medic si zice acelasi lucru. sa facem pauza
0
17-10-2009, ora 12:20
ru
Nu este medic/terapeut
ru
Buna am si eu o intrebare, iau yasmin de 6 luni de zile. ieri la ora 17:30 trebuia sa iau pilula 17 dar am uitat si am luat-o astazi la ora 9, adica la mai mult de 12 ore. Aseara am avut si un contact sexual neprotejat. Exista posibilitatea sa raman insarcinata?
0
17-10-2009, ora 19:52
axiela21
Nu este medic/terapeut
axiela21
ru eu zic ca n ai motive de ingrijorare. e bine ca ai luat o totusi si nu ai sarit o. incearca sa nu mai uiti nicio pastila mai ales luna asta. din experienta mea nu e nicio problema.
0
17-10-2009, ora 19:55
ru
Nu este medic/terapeut
ru
ms mult axiela:D. ma simt mai bine acum
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce e de facut daca sunt omise pilule anticonceptionale
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Efecte secundare ale contraceptivelor orale combinate
  • Semnele de alarma in administrarea contraceptivelor combinate
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Calmează durerile menstruale acasă
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.