Anticonceptionale si ovule, intarziere menstruatie

22-01-2013
anti20
Nu este medic/terapeut
anti20
Buna! Am o intrebare care ma macina... Iau AC Mercilon de 1 an si pe fiecare Luna menstruatia mi-a venit la timp(a 4 a zi), dar luna aceasta trebuia sa-mi vina de ieri si nu mi-a venit. Pastilele le-am luat la timp, nu am uitat nici una. In ultimile 5 zile de AC am inceput sa iau un tratament pt o infectie vaginala( Omicral-100 g -2 pe zi timp de 5 zile. Meclodin ovule 1 pe sears timp de 5 zile. Nizoral crema si spalaturi externe cu ceai de galbenele. In ziua in care am terminat tratamentul mi s-a term si blisterul. Poate acest tratament sa imi intarzie menstruatia? Si cand as putea sa-mi fac un test de sarcina sa aflu raspunsul corect? Multumesc mult!
4 comentarii
0
22-01-2013, ora 14:29
corina321
Nu este medic/terapeut
corina321
Buna, nu sunt un specialist, dar cred e posibil ca tratamentul pe care l-ai urmat sa iti derecleze un pic CM. Pentru ca rezultatul unui test sa fie mai sigur, se recomanda sa se faca la 7 zile de la intarzierea CM, sau dupa 14 zile de la contactul cu risc. Pe prospectul unor teste scrie cum ca pote fi utilizat si la 7 zile de la contact...insa daca rezultatul e negativ, se indica repetarea testului dupa cateva zile. Cam asta e teoria testelor.eu zic sa mai astepti si daca nu vine in 7 zile de la intarziere sa faci un test, nu cred ca sunt sanse de sarcina daca ai luat corect anti-bebe. pup
0
22-01-2013, ora 16:49
anti20
Nu este medic/terapeut
anti20
Multumesc mult! Tu ai luat vreodata Ac? Si daca da, ti-a intarziat vreodata CM?
0
22-01-2013, ora 17:30
corina321
Nu este medic/terapeut
corina321
da, am luat anti- bebe...si mi se intampla sa imi intarzie 1-2 zile.., In loc sa vina in a 3 zi de pauza, venea in a 4-5 zi...Dupa 1 an si ceva de administrare chiar si culoarea Cm de schimbase..era mai inchisa si slab cantitativa... depinde de organismul fiecaruia. Nu te stresa..o sa apara curand... daca nu apare pana ce trebuie sa incepi un nou bistier, fa un test de sarcina ptr siguranta ta...
0
02-02-2013, ora 12:22
ANDRADA10
Nu este medic/terapeut
ANDRADA10
e normal sa ai cm de culoare inchisa si aproape negru, maro inchis si sa curga putin? iau anticonceptionale de 3 ani, am facut pauza 2 luni, si am avut cm foarte rosu si normal, dar acum ca am inceput sa le iau iarsi, e din nou aceeiasi poveste. tre sa iau ceva antioxidanti..., am auzit de la o farmacista. faza e ca eu mai si fumez si stiu ca nu e bine deloc
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.