anticonceptionale terminate - menstruatie venita

20-06-2009
anca matei
Nu este medic/terapeut
anca matei
am luat pentru prima data anticonceptionale si le-am luat din prima zi de menstruatia si la aceasi ora si dupa o saptamana dupa ce am terminatam menstruatia mia venit iar e normal asa ?
11 comentarii
0
20-06-2009, ora 19:34
andrushka
Nu este medic/terapeut
andrushka
nu prea e normal... tu cum ai luat anticonceptionalele, dupa ureche sau ti le-ea prescris vreun doctor? pentru ca daca le-ai luat dupa ureche e foarte grav pentru ca ele sunt pe baza de hormoni iar cu asta nu te prea joci in corpul tau. Daca ti le-a prescris medicul, atunci fuguta inapoi la el si spune-i problema ta si cu siguranta va stii ce e de facut. Numai bine!
0
20-06-2009, ora 21:01
anca matei
Nu este medic/terapeut
anca matei
mi le-a prescris medicul.Dar poate sa fie din cauza ca in urma cu 5 luni am dat nastere?
0
25-06-2009, ora 11:51
andrushka
Nu este medic/terapeut
andrushka
este posibil probabil e un dezechilibru hormonal dar cel mai bine este sa consulti medicul din nou
0
25-06-2009, ora 13:56
anca matei
Nu este medic/terapeut
anca matei
am fost la medic si mia dat niste pastile sa-mi opreasca hemoragia.Am luat 2 pastile si mi sa oprit
0
01-07-2009, ora 11:55
m.cristiana
Nu este medic/terapeut
m.cristiana
as avea si eu o intrebare. am inceput sa iau anticonceptionale pt prima data sapt. trecuta din prima zi de menstruatie. dupa cat timp isi fac efectul si... este adevarat ca daca le-am luat in combinatie cu algocalmin este posibil ca efectul acesteia sa fi scazut sunt ingrijorata deoarece am facut sex aseara. si imi e frica sa nu isi fi facut pastilutele efectul. este posibil ca pe viitor sa ma trezesc cu o sarcina nedorita
0
01-07-2009, ora 12:08
anca matei
Nu este medic/terapeut
anca matei
nu stiu dupa kt timp isi fac efectu, dar nai cum sa ramai insarcinata odata ce le ei.Parerea mea.si io am faqt in acceasi saptamana dupa ce am terminat menstruatia si nam nimic.
0
01-07-2009, ora 12:08
anca matei
Nu este medic/terapeut
anca matei
nu stiu dupa kt timp isi fac efectu, dar nai cum sa ramai insarcinata odata ce le ei.Parerea mea.si io am faqt in acceasi saptamana dupa ce am terminat menstruatia si nam nimic.
0
02-07-2009, ora 12:40
m.cristiana
Nu este medic/terapeut
m.cristiana
aha.. ok mersi mult. incepusem sa ma cam speriu eu singura. am auzit ca anticonceptionalele in combinatie cu alte medicamente le scade puterea cum s-ar zice. si de aceea sunt putin ingrihorata. mersi mult anca.
0
02-07-2009, ora 12:41
m.cristiana
Nu este medic/terapeut
m.cristiana
ingrijorata
0
04-07-2009, ora 14:54
andrushka
Nu este medic/terapeut
andrushka
anticonceptionalele luate din prima zi de menstruatie isi fac efectul exact din acea zi, insa daca le iei in alta zi, isi fac efectul abia dupa 7 pastilute inghitite. Atunci cand le iei in paralel cu antibiotice, nu isi mai fac efectul, insa algocalminul n-are nicio treaba, e doar un calmant... insa ai grija cand le iei cu antibiotice pentru ca ai nevoie de protectie suplimentara (prezervativ)
0
04-07-2009, ora 15:34
anca matei
Nu este medic/terapeut
anca matei
Buna. Am si eu o intrebare, sotul meu intro seara la luat un frig si dupa aceea a facut febra tot patul era ud la fel si patura ca sa invelit cu 2 paturi de frig cei era "si doar eram in iunie" dupa 3 saptamani iar aceeasi poveste.Ce poate fi, de la ce oare?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.