anticonceptionalele karissa nu sunt eficiente din prima luna?

31-10-2009
dgg
Nu este medic/terapeut
dgg
anticonceptionalele karissa nu sunt eficiente din prima luna? eu astazi iau ultima pastiluta din primul blister si m-am ingrozit cand am citit pe diverse forumuri k in prima luna nu isi fac efectul. Stiind k sunt protejata eu nu am fol alta metoda contraceptiva acum in prima luna in care am luat antic.stiam k din prima zi sunt sub protectie pt ca am luat din prima zi a menstruatiei.. exista vreun risc ??
11 comentarii
0
01-11-2009, ora 19:19
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Ati fost sub protectie din prima zi.
0
03-11-2009, ora 22:55
maryusv
Nu este medic/terapeut
maryusv
Buna!as avea o nelamurire daca imi poate raspunde un medic. prietena mea ia de vreo sapt anticonceptionale pentru tratarea unor chisturi.avand si o raceala ia si moldamin injectabil o data pe sapt(4 de toate ia sp medicul) azi am facut sex neprotejat si nu am folosit nici o alta metoda contraceptiva, nici coitul intrerupt. as dori sa stiu dak exista riscul unei sarcini nedorite.contraceptivele lea luat regulat una pe zi.sper sa ma lamureasca cineva.
0
04-11-2009, ora 01:57
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nu e nici o problema, Moldaminul nu are legatura cu anticonceptionalele.
0
05-11-2009, ora 00:14
anata
Nu este medic/terapeut
anata
buna dl dragomir. avand in vedere profesia dvs, imi permit o intrebare, sper a ma lamuriti...folosec ca si anticonceptional "desorelle". L-am folosit si in trecut (la recomandarea medicului) si dupa o pauza mai lunga, de cateva luni, am inceput a il iau iar.
Acum in noiembrie, ar trebui sa fie a doua luna de cand am inceput sa il refolosesc. Insa, in loc sa fac pauza de 7 zile, asa cum scrie pe prospect, am inceput sa le iau in a patra zi (din neatentie). Am luat o pastila in a patra zi, a cincea si azi a sasea mi-am dat seama ca am gresit si m-am oprit. ce ar trebui sa fac acum? sa continui sa le iau sau sa ma opresc si sa fac pauza luna noiembrie?
0
05-11-2009, ora 01:31
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Mai degraba sa continuati. Ziua din saptamana in care ati inceput actuala folie va fi mereu aceeasi, deoarece 28 e multiplu de 7. In felul acesta nu veti mai uita.
0
10-11-2009, ora 18:34
Lorrenna
Nu este medic/terapeut
Lorrenna
buna seara! as avea si eu o nelamurire, daca ati putea sa ma ajutati. Am avut o dereglare hormonala destul de urata, am avut amenoree aproximativ un an, dupa care am fost la ginecolog si am luat timp de 7 luni AC Janine, cu care venea regulat. In timpul utiizarii AC mi am inceput si viata sexuala, iar dupa oprirea AC am avut menstruatie 2 luni, iar luna aceasta a intarziat 7 zile. Este posibil ca datorita dereglarii hormnale sa nu vina menstruatia? Probabil nu ar fi fost cazul, da am facut si 2 teste de sarcina care au iesit negativ. Saptamana viitoare am programare la ginecolog, dar as fi vrut sa va cer si dvs parerea. De ce nu vine menstruatia? Va multumesc
0
10-11-2009, ora 19:12
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Probabil ca este vorba de aceeasi amenoree. Cel mai des amenoreea este din motive endocrine, mai rar ginecologice.
0
10-11-2009, ora 19:19
Lorrenna
Nu este medic/terapeut
Lorrenna
va multumesc frumos pt raspunsul atat de rapid. as putea face ceva ca sa vina mai repede? sa incep iar sa iau Ac?
0
11-11-2009, ora 00:22
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nu, in nici un caz. Anticonceptionalele nu regleaza ciclul ci doar mascheaza problema atata timp cat sunt luate, dupa cum ati observat chiar din experienta avuta. Ceea ce apare in pauza dintre 2 folii de anticonceptionale nu este menstra, ci o sangerare asemanatoare acesteia numita "sangerare de privatie". De fapt, pauza de 7 zile se face ca sa aiba femeile care le iau impresia ca au si ele menstruatie, dar ovarele sunt, in realitate, scoase din circuit.

Parerea mea este sa incepeti prin a face o analiza care se numeste dozare de prolactina.
Daca analiza nu iese bine, trebuie mers mai departe pe filiera endocrinologica si explorat, vazut de ce nu iese bine.
Daca analiza iese bine trebuie mers pe filiera homeopatica si inceput un tratament cu un remediu de fond.
0
11-11-2009, ora 08:54
maryusv
Nu este medic/terapeut
maryusv
Buna ziua.vreau sa va expun cateva probleme pe care le intampina prietena mea si eu de altfel care ma ingrijoreaza uneori. nici nu stiu cu ce sa incep... cam de un an de zile a inceput cu ceva chisturi care am inteles ca sunt frecvente, medicul ia dat anticonceptionale vreo 3 luni care lea intrerupt din cauza ca a fost operata de apendicita.apoi a facut o raceala la ovare, medicul ia dat ceva antibiotice dar ia trecut foarte greu.a urmat o infectie care a incercat sa o trateze cu ovule de mai multe ori, dar cred ca nu pana la capat pt ca acum vreo luna ia spus ca are candidoza.acum a tratat-o si se pare ca a scapat de ea cu ovule si anticonceptionale.in timpul asta a facut si moldamin injectabil o data pe saptamana timp de o luna pentru raceala la ovare.mentionez ca ia dat si pentru mine acel tratament de cuplu pt infectie. a fost ieri la control si ia spus ca ii e inflamat un ovar si are o rana pe uter si ia dat ovule si anticonceptionale pt trei luni(ovule 6 pe luna) si sa mearga la control dupa acest timp. nu stiu dak e normal ca are atatea probleme de genul asta si sincer nu prea am incredere in medicii din orasul meu(ma refer la cei de stat la care merge ea).as avea nevoie de un sfat si de o parere despre tratamentele prescrise.va multumesc
0
11-01-2010, ora 11:39
Bran Elena
Nu este medic/terapeut
Bran Elena
Buna ziua.am fost la doctorul ginecolog deoarece imi curgea sanul drept si la recomandarea aceastuia am facut o ecografie mamara in urma cauia nu mi-a gasit nimic la san.apoi m-a trimis sa imi fac o dozare prolactina numai ca eu am uitat sa imi anunt doctora ca eu am inceput in ultimile 3 luni sa folosesc anticonceptionale desorelle.Pot sa mai imi facc dozare prolactina sau trebuie sa intrerup anticonceptionalele si daca da?atunci ce perioasa de timp ar trebuie sa astept dupa ce opresc anticonceptionalele si pana la dozarea prolactina.multumesc frumos
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.